Farba roka 2020 - tón v tóne

Ahojte,


aj tento rok spoločnosť Pantone vyhlásila farbu roka. V tejto farbe sa potom nesú viaceré trendy, nie len v módnom a kozmetickom priemysle, ale aj interiérovom dizajne, marketingu, či umení. V spolupráci s bonprix, som vytvorila outfit plný rôznych tónov práve v tejto farbe. Tamtadadá je ňou Klasická modrá - 19 - 4052.


Modrá vo mne evokuje nádej, pokoj, dôveru a čistotu. Už veľmi dlho je práve modrá mojou najobľúbenejšou farbou. Už ako malá som nemala v láske ružovú a závidela bratovi, pretože on mal takmer všetky veci v modrej farbe. To už ste ale asi stihli aj postrehnúť podľa mojich predchádzajúcich outfit inspirácii. Modrá pristane naozaj každému, od blondínok cez brunetky a ryšavky, až po čiernovlásky. Klasická modrá predstavuje elegantnú, tmavšiu, modrú farbu, ktorá má v nás vyvolať predstavu večernej, letnej oblohy. Je jednoduchá, ale v tom je práve jej čaro. Je dostatočne univerzálna a preto s ňou viete vytvoriť nespočetné množstvo kombinácii. Či už v tejto farbe zvolíte ťažiskový kúsok ako je kabát alebo sveter, alebo si vyberiete jednoduchšiu cestu formou doplnkov, kabelky či topánok. 

Tmavomodrý kabát - Bonprix,
 Sveter s prestrihmi - Bonprix,
 Jegginy - F and F,
 Lodičky - Bonprix,
 Kabelka - ikabelky.sk

Okrem klasických kombinácií s bielou, čiernou či šedou, sa môžete vyblázniť a popustiť uzdu svojej fantázii aj s ružovou, žltou, zelenou alebo oranžovou. Alebo môžete modrú použiť v monochromatickom outfite alebo ak chcete,"tón v tóne". Takýto outfit, by mal vyzerať nenútene a veľmi uvoľnene. Stačí zo skrine povyberať kúsky v rovnakom alebo podobnom farebnom odtieni. Šmrnc vášmu outfitu nakoniec pridá aj kombinácia rôznych materiálov. Rovnako aj ja som v tomto outfite použila pleteninu v kombinácii s lesklými lodičkami a kabelkou. A ani to nestálo veľa námahy. Netreba sa ani báť nudy, pretože aj monochromatických kombináciách môžete zažiariť :)


Ste spokojné s výberom farby roka 2020? Obliekate sa tón v tone? A páči sa vám tento outfit? Napíšte do komentára. 

 

Majte sa krásne, 

vaša Dada. 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nevěřila bych, že to dokáže vypadat tak dobře. Modrá je pěkná barva, ale mně se líbí i růžová. Já se většinou oblékám barevně. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, vyzerá to ešte lepšie ako v mojej hlave, keď som si to predstavovala :) To veľmi chválim, treba sa obliekať veselo :) Hneď má človek krajší deň :)

      Odstrániť
  2. Ta modra je dokonalá páči sa mi ten svetrík ale aj lodičky wau. Skvelé si to zladila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Aj ja som bola veľmi prekvapená, ako super to vyzerá :)

      Odstrániť
  3. S farbou roka 2020 som veľmi spokojná, modrú farbu milujem :) a outfit je TOP!

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)