Zvýrazniť svoju osobnosť

Ahojte,

prednedávnom, ma veľmi milo potešila pani poštárka, pracujúca za okienkom na našej pošte. Z pošty som potom odchádzala ako vysmiate slniečko. Klasicky som vyčkala radu, pozdravila som ju, usmiala sa a poprosila ju o balíček, ktorý som si prišla prevziať.


Z pani poštárky potom vyšlo: ja si vás pamätám, chodíte tu občas po balíčky, vždy farebne oblečená, radostne naladená, pekne pozdravíte, poprosíte a s úsmevom na tvári čakáte. Radosť vám dávať balíčky. Niektorí ľudia tu môžu chodiť pravidelne roky a nezapamätám si ich tak ako vás. Podala mi balíček a dodala: mne ste už teraz zlepšila deň, tak choďte radosť a úsmev rozdávať ďalej. Ostala som v nemom úžase. Pani, ktorú som za celý môj život videla pár krát, má zo mňa takýto pocit. A pritom stačí byť na druhých slušný a milý, tak ako sa patrí. V dnešnej dobe už je ale podľa všetkého, elementárna slušnosť k druhým, celkom vzácna. To, čo nás učili rodičia a prarodičia, pre nás automatické, nás dokáže zvýrazniť pred stovkami iných. Neviem, či v tomto prípade, sa mám z tejto situácie tešiť. Lebo kto potom chodí na poštu k pani poštárke a ako sa k nej správajú....


 No zapamätala si k môjmu správaniu aj to, že nosím výrazné, farebné oblečenie. Veľmi sporadicky u mňa nájdete celočierne outfity. Častejšie čiernu použijem len na jednom, dvoch kúskoch, ako stlmenie inej výraznej farby. Napriek svojej postave, milujem nosenie výrazných farieb. Cítim sa v nich výnimočne a komfortne. Nechcem sa obmedzovať ani skrývať, napriek kilám navyše. Chcem sa trošku odlíšiť od ostatných a vyniknúť z davu. Nevadia mi ani pohľady iných ľudí. Napríklad pri týchto oranžových šatách z Bonprix, som si pripadala veľmi výnimočne a skvele. Svoje telo aj svoju osobnosť predsa prezentujem ja. A som rada, že cudzí ľudia, si aj vďaka môjmu oblečeniu, moju osobnosť ešte viac uchovajú v pamäti. A najmä v dobrom svetle.

Oranžové šaty - Bonprix 
Šedá koženková bunda - Bonprix 
Silonkové pančuchy - Kik 
Kabelka - secondhand 
Členkové čižmy - Humanic

Stala sa aj vám podobná príhoda? Prekvapil vás niekto pozitívnou reakciou na vás? Nosíte výrazné farby alebo máte radi nenápadnosť? Napíšte do komentára. 


Majte sa krásne, 
vaša Dada.


You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)