Formula medzi bronzermi

Ahojte, 


leto máme v plnom prúde. Ideálny čas využiť slnečné počasie na chytanie bronzu. K tomu neodmysliteľne patrí aj dodanie bronzu, farbičky a lesku našim tváram. Nastal čas siahnuť v kozmetickej taštičke aj po bronzeroch. Aký bronzer ale vybrať? Myslím, že nad touto otázkou toto leto nebudem dlho uvažovať. Odpoveď mi tentokrát veľmi uľahčil eshop elnino.sk, ktorý pridal do svojej ponuky značku Physicians Formula spolu s jej presláveným a všetkými milovaným Butter Bronzerom. 
Táto kozmetika, pôvodom z Ameriky, má veľmi milý až romantický dôvod vzniku. Alergológ Dr. Frank Crandall ju vyvinul pre jeho manželku, ktorá trpela alergiou na bežne dostupnú kozmetiku. Podarilo sa mu to a tak vznikla hypoalergénna kozmetika určená pre citlivú pleť. Navyše sa nachádza aj medzi značkami, ktoré netestujú svoje produkty na zvieratkách 👍.



Ako som už spomínala, ich najobľúbenejším a najpredávanejším produktom je jednoznačne Butter Bronzer. Letný motív obalu v kombinácii žltej, zelenej a fialovej, je podľa mňa, úplne prekrásny. Pre niekoho sú ich obaly príliš mohutné a veľké (obsah 11g), ale mne to neprekáža.  Aj keď priznávam, že keby ubrali z miesta, kde sa nachádza absolútne nepoužiteľný hubkový aplikátor (trošku od veci na práškový produkt), balenie by bolo oveľa vhodnejšie napríklad aj na cestovanie. Typickými znakmi tohto bronzera sú neodolateľná kokosová vôňa a reliéf pripomínajúci piesočné vlny. Jednoducho dovolenková nálada v okrúhlej krabičke. 

Butter bronzer má elnino v ponuke v 4 základných odtieňoch - Light Bronzer, Bronzer, Deep Bronzer a Sunkissed Bronzer. Odtieň Light Bronzer je pre mňa ideálny práve v zimných mesiacoch, kedy už opálenie definitívne zmizlo, ale ja chcem mať na tvári ešte aspoň náznak leta. Je to jemne svetolohnedá farba s teplejším tónom. Tento odtieň bude určite sedieť dievčatám s bledou pleťou. Naopak odtieň Deep Bronzer je tmavohnedá v studenom podtóne, ktorá na opálenej pleti absolútne zahviezdi.

Physicians Formula Butter Bronzer odtieň Deep Bronzer 
Physicians Formula Butter Bronzer odtieň Light Bronzer 
Tieto bronzery bez problémov používam aj na kontúrovanie. Pretože keď máte tento bronzer, už nič viac na kontúrovanie ani nepotrebujete. Pomenovanie "butter" si vážne zaslúži lebo na práškový produkt je neskutočne jemný a maslový, vďaka Murumuru maslu. Dokážete s ním jednoducho, jemne vybronzovať bez fľakov a šmúch na tvári ale aj trošku pridať na intenzite, keď chcete. Čo ma ale ešte viac presvedčilo o tom, že tento bronzer proste potrebujem, je jeho výdrž. Napriek tomu, že sa na tvári veľmi potím, tento bronzer drží naozaj veľmi dlho. V dňoch, kedy nie sú úplne úpeky, mi vydrží celý deň v práci bez pohnutia až do večera. Ja teraz po ňom siaham naozaj každý deň, pretože prakticky bez práce dosiahnete neskutočný efekt!:)


Po tom, ako som sa zaľúbila do bronzerov chcela som vyskúšať aj ich lícenky z rovnakej rady - Butter Blush. O trošku menšie balenie (7,5g), ale rovnaký motív, vôňa aj reliéf sa mi opäť veľmi páčia. Odtieň Nude Silk, v jemnej telovo - broskyňovej farbe pôsobí na tvári veľmi prirodzene a sviežo. Myslím, že tento odtieň patrí medzi univerzálne odtiene, pretože sa bude hodiť viacerým podtónom pleti. Pigmentáciou je tak akurát, čiže sa nemusíte báť, že s touto lícenkou budete za marfušku :). Je na dotyk podobná, no cítiť o niečo menej maslovú konzistenciu. Napriek tomu, sa s ňou rovnako výborne pracuje a pokiaľ neviem, akú lícenku použiť, siahnem po tejto, pretože zaručene osvieži každý môj makeup. Opäť ju na elnino nájdete v 4 variantách (nude, ružová, fialková a lesklá).
Physicians Formula Butter Blush odtieň Nude silk 
Ak hľadáte ružovú lícenku, tak určite jedným alebo aj oboma očkami mrknite na túto Argan Wear v odtieni Natural. Na prvý pohľad ma dostal jej "indický" reliéf. Neskutočne krásny, až som váhala či do nej zaboriť štetec. Ale predsa len som to urobila a opäť som neoľutovala. Veľmi pekná lícenka, s príjemnou textúrou a jemnejšou, ružovou farbou. Na tvári vytvoríte ňou jemné ružové líčka, nefľakatí a dobre sa zapracuje do pleti. Určite sa nestratí ani v mojej kozmetickej taštičke.

Physicians Formula Argan Wear odtieň Natural 





Som veľmi rada, že aj na slovenský trh sa dostávajú zahraničné (americké) značky, ktoré svojou kvalitou stoja za vyskúšanie. Všetky tieto produkty nájdete na elnino.sk. Rozhodne, aspoň bronzer môžem odporučiť každej z vás, pretože si z výberu odtieňov, môžete nájsť ten najvhodnejší, priamo pre vás. Ja sa jednoznačne pridávam k veľkej skupinke ľudí, ktorý Butter Bronzer od Physicians formula vyskúšali a zaľúbili sa :)


Napíšte mi do komentára, či v lete používate bronzer a či už ste Butter bronzer vyskúšali alebo nad ním uvažujete. 


Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ja v lete bronzer moc nepoužívam. Ale Butter bronzer by som určite niekedy chcela vyskúšať. ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je veľká škoda lebo k opálenej pleti vyzerá bronzer úžasne :) Áno, Butter bronzer je jeden z tých, do ktorých sa oplatí investovať, aj keď nie je vôbec drahý :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)