Vzťah k šatám? Je to komplikované..

Ahojte,


šaty robia človeka, to je všeobecné pravidlo. Čo ale ešte dokážu ženské šaty? Urobiť ženu ženskejšiu, sebavedomejšiu a príťažlivejšiu. Z vlastnej skúsenosti ale viem, že nie všetky ženy sa cítia v šatách dobre. Najmä pokiaľ nemáte bežnú konfekčnú veľkosť. Verte, že keď som išla na vysokú, jediné šaty, ktoré ste mohli v mojej skrini nájsť, boli zo stužkovej. O sukniach ani nehovorím. Možno okrem jednej mini rifľovej, ktorá bola na mne všetko, len nie ženská :D. No pred dvoma rokmi sa niečo vo mne zmenilo. Teraz sa počet sukní a šiat v mojom šatníku rapídne zvyšuje. Čo sa to ale zmenilo? 


Všetko je to len o vnútornom pocite. Ja som na svoje sukňovo-šatové obdobie musela dozrieť. Samozrejme, základom je nájsť si vhodné šaty alebo sukňu. Také, v ktorých sa budete cítiť ako v druhej koži a budú sedieť aj vaším predstavám. Hľadajte šaty a sukne, ktoré sa hodia k vášmu typu postavy. Ja mám postavu typu jablko, čiže problematické bruško, bez zvýrazneného pásu. A do toho zadoček po mame :D. Preto vyhľadávam šaty, ktoré zakryjú tieto moje partie a pritom mi opticky vytvoria pás. Vhodným strihom sú voľné šaty, šaty empirického strihu (stiahnuté pod prsiami s voľným spodkom) alebo šaty so stiahnutým pásom (so sukňou A strihu). 



Určite vám pomôže, ak si zaobstaráte šaty vo svojej obľúbenej farbe. Hneď sa budete cítiť o niečo komfortnejšie. Možno také šaty aj máte v šatníku, len sa obávate ich nosenia. Moja rada znie jednoznačne. Pokiaľ sa vám páčia, len neviete ako zareaguje vaše okolie, smelo do toho. Lebo ak sa budete cítiť skvelo, aj vaše sebavedomie bude hrať vo váš prospech. A sebavedomá žena je krásna žena.  Moja obľúbená farba je modrá, v akomkoľvek odtieni. Tieto šaty z bonprix, mi padli do oka na prvý pohľad. Sú krásne, pohodlné a moje obľúbené, odkedy som ich vybalila z balíčka. Ak teda hľadáte podobné šaty na nosenie do práce, alebo aj na menšiu oslavu, nemáte prečo váhať. Šaty tu nájdete rôznych štýlov, strihov, farieb aj vzorov, stačí si len vybrať.


Šaty - Bonprix, topánky - Deichmann 



Mali by ste dať šatám šancu. Nemáte sa čoho obávať, lebo šaty sú najkrajším doplnkom sebavedomej ženy a najväčším pomocníkom k zvýšeniu sebavedomia. 
Viete aký typ postavy máte? Nosíte šaty alebo ste skôr tím nohavice? Páčia sa vám tieto šaty? Napíšte mi do komentára. :)

Majte sa krásne,
vaša Dada. 



You Might Also Like

3 komentárov

  1. Šaty, sukne, šaty, sukne, šaty a zas sukne. A potom sem tam voľné nohavice a to som až príliš skinny. Asi preto mi aj viac vyhovujú sukne a šaty, pretože vhodne zvolená dĺžka mi zakryje príliš chudé stehná a obrovskú medzeru medzi nimi. A okrem iného(a teraz budem znieť fest namyslene), mi úzke šaty dosť lichotia, pretože mám postavu presýpacích hodín. :) Ale celkovo si myslím, že by ženy viac mali nosiť sukne a šaty. Je to ženské, praktické, úžasné. ❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je jedno ako vyzeráme, šaty dodajú každej žene ten správny punc krásy :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)