Denimová osobnosť

Ahojte, 


ak ste si práve poklepali na čelo a povedali si, čo to tá Dada zase vymyslela za hlúposť, hneď vám to vysvetlím. Denim je obľúbenou látkou už niekoľko storočí. Asi sa nenájde nikto, kto by vo svojej skrini nemal takíto kúsok. Nech už máte hocijaké zamestnanie či štýl. Najčastejšie nohavice, no aj bundy, košele, sukne alebo šaty.


Pre mňa sú denimové nohavice (prípadne ich napodobeniny - jeagíny) takmer každodennou voľbou. Najviac ma na nich baví, že sú nevyčerpateľnou studnicou nápadov. Môžete ich skombinovať na akúkoľvek "casual" príležitosť, či už športovo alebo viac elegantne. Vždy viete vymyslieť niečo nové. Všetko je o nekonečných kombináciách. Chcem byť občas za dámu a občas za drsnú rebelku. A to všetko môžem v rovnakých nohaviciach. Čaro jednoduchosti popúšťa uzdu fantázii. A s klasickým, denimovým kúskom je to pravda ešte o to viac. 



Po deminových nohaviciach veľa ľudí siaha vtedy, keď nepotrebujú riešiť, čo na seba. Chcú sa len cítiť pohodlne a spokojne. Alebo si ich dáte len tak... len tak do pohody, len tak na lietačku po obchodoch, na kávičku s kamoškou, len tak von... Tento pocit pohodlia v obľúbených jeansoch je určite aj dôvodom, prečo tieto kúsky nikdy nevychádzajú z módy. Takmer všetci moji známy majú svoj denimový kúsok, ktorého sa ani za svet nevedia vzdať. Ja som na tom rovnako. Túto džínsovú bundu som ulovila asi pred 3 rokmi "za pár halierov" v secondhande. A keby som mala dostať cent za to, koľko krát som ju mala na sebe, kúpim si minimálne ďalšie štyri. Rovnako aj moje roztrhané nohavice sú zo sekáča, ale sedia mi, ako by ich vyrobili na mňa. Preto, keď sme sa vybrali na prechádzku na Slavín, neváhala som, po čom siahnem. Moja ideálna dvojica na voľný čas. Pohodlie, spokojnosť a krásny výhľad na celú Bratislavu.



 Nie je prekvapením, že vo viacerých rodinách sa "Levisky z Tuzexu" dedia od mami k dcére. Potom nie sú už len nadčasovým kúskom, ale aj radostnou spomienkou alebo rodinným pokladom. Aj staré denimové kúsky majú niečo do seba. Iná kvalita, strih. Už ste sa skúšali mame pohrabať v skrini? Že ste tam ešte neboli? Tak je najvyšší čas. Môžete tam nájsť rôzne skvosty. Rifle po mame, džínsová oversized bunda po otcovi, vesta po staršom bratovi alebo sukňa po sestre. Budete prekvapené, keď zistíte, že podobné kúsky sú opäť v móde a máte ich zadarmo.






Dnešný článok by som rada uzavrela výrokom od Yves Saint Laurenta : „Prial by som si, aby som vymyslel modré džínsy: sú najokázalejšie, najpraktickejšie, najviac uvoľnené a nenútené. Majú výraz, skromnosť, sex-appeal, jednoduchosť, skrátka všetko čo vkladám do môjho oblečenia.“ 
Tak na to nabudúce myslite, keď si svoje džínsy budete vyberať zo skrine. Lebo vaše nohavice majú väčšiu osobnosť, ako by ste čakali.

Budem rada, ak mi napíšete do komentára, čo si tomto článku myslíte a aký je váš obľúbený denim kúsok. 

Majte sa krásne, 

vaša Dada.


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ten outfit vyzerá dokonalé a ten rúž vyzerá bombasticky ♥

    NOHAVICE VOLAJÚCE PO ORIENTE !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Navyše je aj super pohodlný :) A rúž je od Nyx :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)