Volanie jari s Dermacolom

Ahojte, 

na oblohe sa objavili prvé hrejivé slnečné lúče a ja nemôžem byť šťastnejšia. Veselé farby, kvitnúce kvety, pomaly sa zvyšujúce teploty, všetko je predzvesťou príchodu jari. A nie len vonku sa všetko viac hemží farbami. Aj v líčení viac a viac siaham po pestrejších farbách. Ešte v zimnom výpredaji na stránke elnino.sk, som si kúpila zaujímavé kúsky od obľúbenej českej značky Dermacol. 




Metalická tekutá linka Metallic Chic 

Metalické odtiene sú teraz veľmi populárne. Výnimkou nie sú ani očné linky. Tekutú linku v odtieni 1 v žlto-zlatom odtieni som otestovala už aj vo vyšších teplotách, na Malte. Aplikátor je zložený z viacerých štetiniek, veľmi dobre sa s ním kreslí. Jedným ťahom vytvoríte dokonalú a sýtu linku. Rýchlo zaschne, nepopraská na oku, čiže bude vhodná aj pre menej napnuté viečka a ani po viacerých hodinách sa neotláča, dokonca ani pri mojich mastných viečkach. Pigmentácia je prvotriedna a jednoliata, linka je lesklá ako celok - neobsahuje trblietky. V ponuke majú aj ďalšie kovové odtiene - strieborná a bronzová. 


Dlhotrvajúci rúž 16h Lip colour

Určite nebudem sama, ak tvrdím, že najlepšie rúže sú tie, o ktorých počas dňa neviete a nemusíte sa o ne starať. Rúže, ktoré ráno nanesiete a môžete im veriť, že až do večera zostanú krásne a neporušené. A preto sa už dlho viaceré firmy predbiehajú, kto ponúkne dlhšiu výdrž. Dermacol v týchto rúžoch ponúka dokonca až 16 hodín. Aj keď pravdupovediac, si neviem predstaviť niekoho, kto by mal tak dlho na sebe rúž. V ponuke je neskutočné množstvo odtieňov, čiže si zaručene každá nájde ten svoj. Ja som si na začiatok vybrala klasický ale krásny odtieň červenej so štipkou malinovej číslo 03.  Rúž sa skladá z dvoch zložiek - prvá zložka obsahuje farbu, ktorá je matná po zaschnutí (zasychá približne minútu), druhá je lesk, ktorý má zaručiť trvácnosť a lesklosť pier. Možno aj preto je pre mňa zaujímavým kúskom, pretože je to jeden z rúžov, ktoré sú lesklé a dlhotrvajúce. Trošku sa síce vymyká trendom matných rúžov, ale stopercentne si zaobstarám aj iné odtiene. Prvé 4 hodiny tento rúž zvládol absolútne bez problému. Vydrží pitie aj rozprávanie. Čo sa u mňa bežne stáva, že rúž sa mi stratí z vnútornej strany pier veľmi rýchlo.  Tento to však vydržal. Pokiaľ si dáte na obed mastné jedlo, musíte čakať jemné stratenie zo stredu pier, ale rozhodne to nie je nič tragické. Až po cca 8 hodinách bol rúž už veľmi stratený zo stredu pier a potreboval by opraviť.  Na rovinu si povedzme, že 16 hodín je naozaj skôr len reklama. Ale pokiaľ chcete výborný nevysušujúci, nematný rúž, ktorý naozaj vydrží slušne dlho určite ho odporúčam.

Transparentný púder Invisible fixing powder 

Pre moju mastnú pleť je púder životne dôležitá súčasť kozmetickej rutiny. Nájsť ale sypký, transparentný púder v drogérii nie je vôbec také ľahké, ako sa zdá. Relatívna novinka od tejto značky ale už na prvý pohľad vyzerala dobre. A musím povedať, že som sa nemýlila. Tento púder ma naozaj na istý čas zmatní, dokonca aj moju mastnú, "rezníkovú" pleť, oveľa lepšie ako iné, kompaktné púdre. Nemám z neho nepríjemný pocit "múky" na pleti. Odtieň Light navyše nie je skoro vôbec zafarbený, takže sa prispôsobí vášmu tónu pleti.


Waterproof dvojfázový odličovač očí 

Odličovač očí je jedným z produktov, ktorý veľmi často vymieňam. Takmer každý raz siahnem po inej značke, no vyberám si najmä dvojfázové, s olejovou zložkou. Tieto mi najviac vyhovujú a dokonalejšie, podľa mňa, odlíčia aj dlhotrvajúce produkty. Odličovač od Dermacol sľuboval jemné odlíčenie aj vodeodolného makeupu. A neklamal. Naozaj riasenku aj očné linky, či tiene odlíči. Aj keď u vodeodolnej maskary musím trošku pritlačiť a viac krát prejsť po riasach. Rozhodne nie je na zahodenie. Zložky sa dobre po zatrepaní spoja a otvor balenia je tak akurát. Na vatový tampónik naberiete presne toľko, koľko potrebujete a tekutina vám  nebude stekať kade-tade. 



Musím uznať, že všetky produkty od Dermacolu z tohto článku, mi veľmi vyhovujú. Kvalitou sú  na vysokej úrovni, dokonca za priaznivú cenu. Určite musím vychváliť do neba najmä rúž a metalickú linku, po ktorých veľmi rada siaham. 

Máte obľúbený produkt od tejto značky? Alebo ste skúšali niektorý z týchto produktov? Napíšte do komentára. 

Majte sa krásne,  

 vaša Dada. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. 16 hodinovy ruz som davnejsie pouzivala i ja. Bol fajn. Po dalsom som vsak uz nejako nesiahla kvoli odtienom. Momentalne mam naladu na skor nenapadnejsie odtiene ruzov a to v tejto edicii zatial Dermacol nema.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne teraz na jar vôbec žiarivé farbičky neprekážajú, ale chválabohu, je v drogérke dostatok nude odtieňov aj od iných značiek :)

      Veľmi pekne ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Metalickú linku chcem už dlho vyskúšať a myslím, že teraz na jar by to bol skvelý look :) Od Demacolu som dosť dlho používala ten ich slávny púder :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa oplatí, je naozaj krásna a veľmi dobre drží :)

      Veľmi ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)