Relax po SLOVENSKY

Ahojte, 

momentálne netuším, kde mi hlava stojí. V účtovníckom žargóne ide o daňové (vojnové)
 obdobie. Do večera v práci, do noci hore a skoro ráno už zase v práci. V týchto chvíľach si veľmi vážim každú minútu, ktorú môžem venovať sama sebe a relaxu. Na nejaký wellnes vo vírivke momentálne nie je čas. Na uvoľnenie napätia mi veľmi pomáha aj odpočinok vo vani, alebo moja "beauty polhodinka" s peelingom a maskou. Predpokladám, že viaceré z vás, práve pokývali hlavou a pomysleli si, že aj vám by taký relax padol vhod. Veľmi príjemný relax si môžete dopriať vďaka slovenskej, ručne vyrábanej značke, prírodnej kozmetiky EZO.


Táto slovenská značka prednedávnom spustila svoj vlastný eshop www.ezoshop.com s obrovským sortimentom voňavých solí, ale aj produtkami so starostlivosti o pleť. Je až neuveriteľné, že zo skvelého nápadu a vlastnej kúpeľne, spolu s využitím soli z Prešovského solivaru, dokázali vytvoriť takúto "svetovú" wellness kozmetiku. A najlepšie na tom je, že túto luxusnú starostlivosť si môžete dovoliť aj s nižším rozpočtom.


Ani neviete, akú mám radosť, že v našom (pochop prenajatom) bytíku máme aj vaňu. Nič mi nebráni si dopriať oddych vo voňavom kúpeli. Okrem toho, že si odpočinie vaša myseľ, pomocou týchto solí dostanete do tela a pokožky kopec zdraviu prospešných látok.
Magnéziová živá soľ je ideálnym riešením pre zvýšenie obsahu horčíka v tele. Do tela sa vo forme kúpeľa absorbuje dokonca 5 krát rýchlejšie. Dodá vášmu telu energiu, je vhodná pri svalovej únave alebo fyzickej únave, čo sa samozrejme, hodí napríklad po cvičení alebo po namáhavom dni v práci. Priaznivo pôsobí aj na kožné problémy, psoriázu, ekzémy alebo akné.
Kúpeľová soľ z Mŕtveho mora je vzácnym mixom veľkého množstva rôznych minerálov. Je všeobecne známe, že pobyt pri Mŕtvom mori lieči najmä kožné problémy. Otvorene, pokiaľ si ale nemôžete každý víkend dovoliť túto ozdravnú kúru pri mori, táto soľ je dokonalou náhradou :D.
Bez mučenia priznávam, že som občas taká "šikovná", že si modrinu či nový škrabanec do zbierky urobím, ani neviem ako. Vonná kúpeľová soľ Kostihoj lekársky je na hojenie týchto, ale aj iných, vážnejších úrazov a zlomenín veľmi účinná. Tieto soli nie sú aromatické, no mne napríklad aj vôňa mora príjemne vonia.


Ak ale preferujete kúpeľ, ktorá rozvonia vás, aj celý váš byt či dom, ste rovnako na správnej adrese. Veľký výber rôznych, prírodných vôní ulahodí, podľa mňa, každej z vás. Ja milujem citrusové, svieže vône, ktoré ma vedia príjemne dobiť a naštartovať. Niet divu, že som sa zamilovala do Dead sea kúpeľovej soli s vôňou pomaranča. Vonia tak krásne, až mám chuť sa do nej zahryznúť, ako do čerstvého citrusu. Okrem ovocných vôní, si môžete vybrať aj veľmi obľúbenú, upokojujúcu levanduľu, alebo osviežujúcu arómu aloe vera s jej detoxikačnými účinkami.
Asi vám dlho nemusím predstavovať situáciu, kedy po celom dni už nevládzete stáť na vlastných nohách. Či už po túre alebo práci, mám nohy ubolené a stuhnuté. Na to, aby som dopriala svojím nohám relax, dokonca nepotrebujem ani vaňu. Stačí mi len "lavórik" s teplou vodou a vonná kúpeľová soľ na nohy.  Nohy hydratuje, vyživí, zmäkčí a osvieži.
A popritom si stihnem prečítať časopis, napísať tento článok alebo pozrieť novú časť seriálu :).


Pokiaľ si nie ste isté, aká soľ, by sa vám páčila, alebo si kúpeľ doprajete len veľmi málo, určite si vyberiete z menších 200 gramových balení, so zaujímavými kombináciami exotických vôní. Vanilka a Mandarínka, Marhuľa, Citrón a Grep, či Šípka a Magnólia a oveľa viac... Dokonca sú vhodné aj na použitie v sprchovom kúte, namiesto peelingu. Takže už zostáva len si vybrať tú, pravú kombináciu a urobiť si doma súkromné kúpele :). 


Ešte na začiatku som spomínala, že Ezo sa okrem soliam do kúpeľa a éterickým masážnym olejom venuje aj výrobe prírodnej kozmetiky na telo a tvár. Veď oddych s krásou idú ruka v ruke.


Zrelaxovať sa, je potrebné nie len pre fyzickú ale aj pre psychickú pohodu. Ja sa (klop klop klop) radím medzi ľudí, ktorých veľmi zriedka bolí hlava, ale aj tak ma lákalo otestovať tento olej do kúpeľa Olejový kúpeľ proti bolesti hlavy a migréne. Trošku som sa ho ale obávala, lebo obsahuje aj levanduľu (a ak ma sledujete na instagrame alebo tu, viete, že sa s ňou príliš nekamoším 😄). Na moje prekvapenie, mi to ale vôbec nevadilo. Naopak mi tento kúpeľ bol príjemný a upokojujúci. Skúsila som ho po naozaj náročnom dni v práci a z vane som vyšla ako znovuzrodená. Čiže ak si neviete rady s bolesťami hlavy, za vyskúšanie to rozhodne stojí. Okrem toho, majú v ponuke aj olej pri prechladnutí (ten určite kupujem na zimné obdobie) a olej pre uvoľnenie svalov a kĺbov (ten chcem kúpiť pre moju maminu na jej boľavé kolená). 




Peelingy na telo a pleť používam približne raz za týždeň. Som taký, malý závislák na týchto produktoch. Ale peelingy na tvár od EZO potrebujem znova. Vyskúšala som výživný peeling s minerálmi z mŕtveho mora s vôňou marhule a nemôžem tomu dať iné hodnotenie ako TOP.  Ide o soľný peeling s gélovo-olejovou zložkou. Neskutočne krásne voňal po marhuliach, bol drsný tak akurát a moju pleť zanechal úžasne hebkú, jemnú a hydratovanú. Tento peeling vás zaručene nevysuší, takže sa ho nemusia báť ani dievčatá so suchšou pleťou. Napriek tomu, že obsahuje rôzne oleje ( jojobový, sezamový, makadamiový, avokádový,..) nezanechá na pleť mastný povlak, čo neskutočne oceňujem, keďže moja pleť má mastnoty dosť. Navyše obsahuje vitamín E, čo vašej pleti dodá energiu a sviežosť. Proste top, top, top a prosím EZO, aby urobilo aj väčšie balenie tohto peelingu, lebo budem potrebovať viac :).

Vo veľmi podobnej konzistencii majú aj peelingy na telo.Veľmi podobná konzistencia, len soľné zrniečka sú o niečo väčšie, tak aby vašu pokožku zbavili nečistôt a odumretých buniek kože. Vyskúšala som dve varianty - Telový peeling s minerálmi z mŕtveho mora s vôňou Višňa Vanilka a Olivy Citrón.  A obe boli skvelé. Pokiaľ máte radi sladké vône odporúčam višňu, citrón je však rovnako príjemný, len o niečo menej výrazný. Aj tu opäť tlieskam. Vynikajúce peelingy, ktoré vaše telo nechajú jemné, hydratované ale bez lepkavého efektu. V ponuke majú ešte aj väčšie balenia (560g) v krásnom obale, v ďalších vôňach a rozhodne si jeden zaobstarám.


Pamätám sa, že ešte ako malá, som sa čudovala babke, ktorá sa natierala bahnom, ktoré jej suseda priniesla z dovolenky. Presviedčala som ju, že podobné bahno jej viem aj ja priniesť, len musí počkať, kým začne pršať :D. Babka mi vtedy len vysvetlila, že to nie len také obyčajné bahno, ale liečivé. No a také, liečivé bahno z Mŕtveho mora obsahujú aj tieto Bahenné masky na tvár a dekolt.  Tieto masky si musíte zamilovať. Patrí medzi moje najobľúbenejšie masky na tvár. Okrem minerálov, obsiahnutých v spomínanom bahne, sa v nej nachádza aj jojobový, olivový, avokádový olej, gél z aloe vera a vitamíny B3 a E. Toto všetko vašu pleť krásne napne, vyhladí a vyčistí. Po nanesení môžete cítiť jemné štipkanie a pálenie, ale nemusíte sa obávať, ide o sprievodné javy účinkov bahna, nie o alergickú reakciu. Samozrejme, pokiaľ si nie ste isté, odporúčam si urobiť alergický test na ruke. Odporúčam ju všetkými desiatimi najmä na mastnú, zmiešanú aj normálnu pleť. No nemyslím si, žeby nemala fungovať aj pri suchšej pleti. Pomáha pri liečbe akné a hojení jazvičiek po akné. Navyše vám nechá pleť hydratovanú. Jednoducho ju už potrebujem k životu.



Chcela by som sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti Ezo za príjemnú spoluprácu a poskytnutie týchto skvelých produktov na testovanie. Všetky tieto produkty sú kvalitné, z prírodných zložiek a väčšinu z nich budem používať rada opakovane. Pokiaľ nie ste na kúpeľové hodinky vo vani, určite mrknite aspoň na peelingy a masky, ktoré sú za malý peniaz dokonalé a účinné.

Skúšali ste už niektorý z produktov z môjho článku? Ak áno, napíšte mi vaše skúsenosti s nimi. Prípadne mi napíšte, ktorý z týchto produktov vás zaujal a chceli by ste ho vyskúšať :). 

PS: Blíži sa deň matiek a ak ešte pre svoju maminu nevybrali vhodný darček, pozrite sa na tieto darčekové, wellness sady od EZO Slovensko. Lebo čas na relax a oddych si naše maminy jednoznačne zaslúžia. 💖💖

Majte sa krásne,
vaša Dada. 



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Vyzerá to skvelo 😍 ja si pri deťlch relax nemôžem dať ani na 5 minút ale tip je to skvelý

    Ako som sa opalila doma

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to skvelé :) Ezo má v ponuke aj kúpeľové soli pre detičky na lepší spánok :) Možno potom zostane viac času aj na maminu :)

      Odstrániť
  2. Ja už som skúšala ich soľ do kúpeľa a môžem povedať, že je úžasná!👌

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Soli do kúpeľa neskutočne krásne voňajú a ešte aj majú liečivé účinky :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)