Dúhová paletka? Prečo nie?

Ahojte, 

určite so mnou budete súhlasiť, ak poviem, že väčšine žien stačí na bežné líčenie paletka so základnými, hnedými odtieňmi. Na tom samozrejme, nie je nič zlé. Ale predsa len, pre mňa je to už trošku nuda. Mám rada bláznivé, netradičné kreácie na očiach. Alebo aspoň jemne ozvláštniť klasické líčenia očí nejakou žiarivou farbičkou. Takže, ak ste sa v týchto slovách našli, veselo pokračujte v čítaní. 


  Na mojich stories ste už mohli vidieť rozbalovačku extrémne farebnej paletky Rainbow Splash Palette od značky OPV.  Paletku som si objednala cez beautybay.com. Pre tie, ktoré neviete, je to anglická stránka, takže pokiaľ je Anglicko ešte stále v EU, tak je to bez dph a cla. Kúpila som ju počas zliav a vyšla ma približne na 23€ bez poštovného, bez zľavy niečo cez 27€. 



Podobná paletka mi presne chýbala v mojej zbierke. Farebná, pestrá, vhodná na letné líčenie. Paletka obsahuje 20 tieňov a čo vždy ocením, je zrkadlo (aj keď ho väčšinou nepoužívam, som rada, že tam je :)) Ako vidíte, strieborné písmo pri názvoch tieňov nie je úplne najšťastnejšie riešenie. Ale názvy ako také, sa mi páčia. Balenie je z tvrdšieho papiera, no spracovanie je veľmi precízne a pevné. Za to určite palec hore.

Matné tiene, sú celkom dobre pigmentované, aj keď niektorým by sa zišlo ešte pridať, napríklad žltá Atlantis alebo koralová Dream by mohla byť kľudne výraznejšia. Tiene prášia, ale nie je to žiadna katastrofa. Pri práci som nemala ani príliš napadané pod očami. Medzi najkrajšie matné jednoznačne patrí modrý Frosty a červené Spectrum a Storm. No ako celok považujem matné tiene za veľmi vydarené. Potom sú tu trblietavé (lesklé) tiene a na tie nemám iný komentár ako, že sú úžasné. Krásne maslové, vynikajúco pigmentované, krásne odtiene. Pri práci neopadávajú a odtieň v paletke je rovnaký aj na oku. Jedny z najlepších tieňov v mojej zbierke. Tu vypichnem rovnako tri najlepšie - tyrkysová Utopia, modrofialový Satin a hnedo-bronzový Prismatic. Som z nich úplne nadšená, a oceňujem najmä ich jedinečnosť. Podobné tiene by ste len veľmi tažko hľadali v iných paletách. 

Dva tiene v tejto paletke sú ale úplne iné. Modrý Fantasy je tieň s veľkými trblietkami. Napriek tomu, že v paletke vyzerá nádherne, sa veľmi nepodaril. Veľmi ťažko sa s ním pracuje, opadáva všade aj po nanesení na oko. Modrý pigment, s ktorým je zmiešaný, je tiež veľmi slabo pigmentovaný, čiže dosť veľké sklamanie.  A nakoniec odtieň Flame. Bronzové plátky v gelovej konzistencii. Rovnako sa s ním ťažko pracuje a ak prejdete po rovnakom mieste dva krát, odlupne sa a šúpe. Žiaľ, ani tento ma nenadchol.




Všetky swatche sú  urobené jedným ťahom prsta. 


Pre predstavu ešte aj na oku :)

 Napriek tomu, že nie všetky tiene v tejto paletke sú stopercentné, väčšina tieňov ma nadchlo, sú krásne pigmentované a kvalitné. Čiže pokiaľ chcete farebnú paletku a oželiete dva-tri menej kvalitné tiene z 20-tich, choďte do nej. Odporúčam ale počkať na zľavu na stránke beautybay.com a zoženiete ju za zvýhodnenú cenu, čo sa podľa mňa opla :) 

Páčia sa vám farebné tiene, alebo preferujete skôr nude líčenia? Oslovila vás táto dúhová paletka? Nakupujete na stránke BEAUTYBAY?  Napíšte do komentára. :)


Majte sa krásne,
vaša Dada. 


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tak túto musím mať ♥ Super že si ju takto ukázala, idem na ňu hneď pozrieť :)


    AKO NAKOMBINOVAŤ ŠATY 5X INAK

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waaw, krásna paletka 💗!
    Na stránke BEAUTYBAY som ešte nenakupovala, ale túto krásnu paletku si možno kúpim.💖

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)