MEGA Nákupy a novinky za posledné obdobie - časť dekoratívna kozmetika

Ahojte, 

pokračujem v mega nákupoch, kde sa tentokrát spolu pozrieme na dekoratívnu kozmetiku, ktorú som si nakúpila. V dnešnom článku, budú prevládať najmä paletky očných tieňov, ale aj rúže na pery.




Pravdepodobne, už ste si všimli, že značka Makeup Revolution, je u mňa v rebríčku obľúbenosti veľmi vysoko. Chcela by som vyviesť z omylu tých, ktorí si myslia, že táto značka je len Fake (fejk) drahých značiek. Dievčatá, "fejk" je to vtedy, keď si na Miletičke kúpite "Louis Vuitton" kabelku, a potom sa pred kamoškami na latéčku tvárite, že ide o originál... Táto značka vytvára svoje produkty a berie si inšpiráciu od iných značiek. Netvári sa, že ide o originály, pretože ich sama vytvorí, vyrobí, dá im podobný (nie rovnaký!) obal a vydáva ich pod vlastnou značkou. Takéto "inšpirovanie sa" sa nazýva Dupe. Niektorým toto napodobňovanie vadí, čo rešpektujem a chápem, ale ja s tým problém nemám. Naopak, sa mi páči myšlienka, vytvorenia kozmetiky, u ktorej neplatíte za high-end značku a jej renomé, ale za jej kvalitu, pričom môžete z nej mať podobný úžitok. Samozrejme, nemôžete porovnávať kvalitu 60 a viac eurovej paletky s paletkou, ktorá stála eur 10. Avšak za tých 10 eur, podľa mňa, dostanete oveľa vyššiu a drahšiu kvalitu. Napriek tomu, že táto značka je viac a viac populárna, nezvyšuje cenu svojich výrobkov, ale zato zväčšuje svoj sortiment o nové produkty. Navyše svoje výrobky netestujú na zvieratách.



Asi už vám došlo, že práve táto značka bude v tomto článku hrať prim. Tri nové paletky očných tieňov (aj keď plánované boli len dve) pribudli do mojej zbierky. Pokiaľ ma sledujete na instagrame, už určite viete, s akými patáliami som sa pri objednávke z pinkpanda.sk stretla. Nebudem to dlho obkecávať, ale viem, že na túto stránku už veľmi dlho nekliknem. Ale nakoniec to všetko dobre dopadlo a mám ich už doma v šuflíku. Jeseň už je tu a ja sa už veľmi teším, ako si naplno užijem prvú krásku - Reloaded - Iconic Division. Žltá, zelená, hnedá, oranžová, všetky tieto typické farbičky jesene sú v tejto paletke. Pigmentácia je u väčšiny tieňov priemerná, no niektoré ma príjemne prekvapili svojou pigmentáciou (najmä zlatá, žltá, a hnedé odtiene). Matné tiene prášia ale nie je to žiadna tragédia. Trblietavé tiene nie sú na fotke príliš vidieť, avšak na oku vyzerajú super. Prekvapením je však tieň, ktorý vyzerá ako biely, ale po nanesení sa objaví ružová. Do konceptu tejto paletky mi to síce veľmi nesedí, ale tieň je to určite zaujímavý a využiteľný. 
Reloaded - Iconic Division
Paletka, ktorá sa ku mne dostala nedopatrením, je Reloaded - Newtrals 2. Na prvý pohľad som si povedala - červeno- ružová nuda. Môžem však povedať, že som si ju obľúbila. V letných dňoch sa ňou dalo dobre vyhrať a prišla som aj na to, že červené tiene mi v mojom "tieňovom spektre" chýbali. Tiene v tejto paletke sú o niečo viac pigmentované ako v predchádzajúcej, no pracuje sa mi s ňou rovnako dobre. Opäť v nej prevládajú matné tiene, ktoré troška prášia. A 4 trblietavé, s ktorými zaručene rozžiarite každý look. Obe tieto paletky stoja niečo málo nad 5 €, čo mi na túto kvalitu príde ako zadarmo. 
Reloaded - Newtrals 2
Špeciálnu paletku, ktorá bola vytvorená pri príležitosti dosiahnutia miliónu sledovateľov značky Makeup revolution na instagrame, som si s radosťou prihodila do košíka. Aby ste boli v obraze, k objednávke nad 15€, ste túto paletku dostali zadarmo. No rozhodne to neuberá na kvalite tejto paletky. Prevládajú v nej trblietavé tiene vo vínovej, hnedej aj zlatej farbe, no podľa mňa je celkom dobre využiteľná, ako na bežné, tak aj na večerné párty líčenie. Obal je mohutnejší ako u predchádzajúcich a za bonus pokladám aj zrkadielko, ktoré obsahuje.
So všetkými týmito tieňmi sa veľmi dobre pracuje, dobre sa do seba zapracúvajú, aj keď je pravdou, že niektoré tiene sa po strácaní na seba podobajú. Trblietavé tiene sa u tejto značky (platí pre všetky tri paletky) vždy lepšie nanášajú prstom, aj keď ja to tak robím u skoro každej paletky. 



Z očí sa presuniem rovno na pery. Pokračujeme vo vlne MUR, s rúžom Iconic Matte Nude Lipstick v odtieni Inclination. Na týchto rúžoch ma najviac fascinuje ich vôňa - pripomínajúca kokos s kvapkou vanilky. Na perách je príjemný, krémový, čo však znamená slabšiu výdrž. Je to hnedý teplejší odtieň, vhodný k výraznejšiemu líčeniu, alebo len tak na bežný deň "skoro bez makeupu".
Ďalší úžasný matný tekutý rúž (ktorý vydrží takmer všetko) je od Maybelline - Super stay matte ink. Odtieň RULER je tmavo červená farbička, ktorá nesmie chýbať žiadnej žene. Testovala som ho na dvoch svadbách, vydržal jedlo, pitie aj šialený tanec a teplo. Dokonca aj nevesta na moje odporúčania zvolila tento rúž a celý večer, až do rána vyzerala ako princezná a aj rúž vydržal. Ak chcete rúž, na ktorý sa dá spoľahnúť, vyskúšajte tento.
Posledný, lesklý chameleón je od značky Catrice. Neobyčajný, hnedý rúž s trblietkami, ktoré menia farbu zo zelenej, cez tyrkysovú až po modrú, je Prisma Chrome v odtieni 050. Viem, že to nebude šálka kávy pre každého, ale pre mňa je to skvost mojej zbierky. Samozrejme, výdrž má slabšiu a aj hovorením sa jemne stráca, ale ako rúž, s ktorým nebudete nikdy fádna, je to super voľba. Odporúčam skúsiť ako "topper" na iný rúž, čím dosiahnete úplne iný efekt aj vzhľad spodného rúžu.
A keď už sme u lesklého vzhľadu, od rovnakej značky mám aj lak na nechty, v sýto ružovej farbe. V lete to bol môj najobľúbenejší lak na nechty, napriek tomu, že ružovú nemusím. A to som veľmi veľký nechtový flákač. Dokonca sa mi táto ružová aj páči.




Ja som nadšená so všetkých týchto nových členov mojej kozmetickej rodinky. Veľmi ma zaujíma váš názor na značku Makeup Revolution London, takže sa nehanbite a napíšte mi ho do komentára. Rovnako ma zaujíma váš obľúbený letný produkt z dekoratívnej kozmetiky. Teším sa na vaše komentáre a vopred ďakujem za každý jeden.  


Majte sa krásne,
vaša Dada.

You Might Also Like

2 komentárov

  1. MRL som nikdy doma nemala tak sa neviem vyjadriť :) ale ten Maybelline rúž musím vyskúšať už aj ja :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Makeup revolution má naozaj veľký výber kozmetiky, určite sa oplatí vyskúšať, pretože naozaj nie sú vôbec drahé a s kvalitou som ja osobne spokojná. :) Maybelline má rôzne odtiene tohto rúžu, takže si určte vyberieš. Ďakujem za krásny komentár. :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)