MEGA Nákupy a novinky za posledné obdobie - časť starostlivosť

Ahojte, 

už hodnú chvíľu sme tu nemali moje nákupy a novinky kozmetiky, tááákže sa dnes pripravte na obrovskú dávku recenzií mojich "nových" (niektoré mám už cez tri mesiace) produktov. Aby ste mi tu nezostarli, idem hneď na to :). 


Začneme zľahka, produktmi do sprchy. Na mojom instagrame ste už mohli zbadať zaujímavú dvojku sprchových krémov od značky Weleda. Na testovanie mi ich poskytol eshop elixi.sk. Tento eshop je raj pre všetky nadšenkyne zdravej výživy a kvalitnej kozmetiky. Nájdete tu rôzne druhy pochutín (oriešky, sušené ovocie), doplnkov stravy alebo Bio potravín. A samozrejme, nespočetne veľa druhov a značiek kozmetiky. 
Sprchový krém bol pre mňa veľmi zaujímavým produktom. Mlieko do sprchy už som vyskúšala, čiže som očakávala podobnú konzistenciu. A celkom som trafila. Ide o biely krém, ktorý pri vmasírovaní krásne pení. Poteším dievčatá, ktoré preferujú prírodnú kozmetiku, pretože má certifikát prírodnej Bio kozmetiky a nebol testovaný na zvieratkách. Úprimne, pri citrónovej aróme som sa trošku obávala, aby nebola podobná tej v osviežovačoch vzduchu alebo prípravkoch na riad. Moje obavy sa však rozplynuli pri prvom čuchnutí. Svieži reálny citrusový plod, jedine tak sa dá opísať táto vôňa. Z vlastnej skúsenosti hovorím, že po práci a fitku neexistuje lepšie osvieženie ako sprcha v "citrónovej limonáde"! Ak sa aj vy po celom dni cítite unavené alebo vyčerpané, tento sprchový krém preberie každého. 
Ak obľubujete vôňu levandule, určite sa poohliadnite aj po tejto verzii. Bohužiaľ, ja levanduľovú vôňu nemám rada. Táto je naozaj silná, čiže nič pre mňa. Tieto krémy sú ideálne na leto, pretože osviežia, zhydratujú a zrelaxujú celé vaše telo aj myseľ. A medzi nami dievčatami, na instagrame elixisk majú často zaujímavé sútaže aj práve so značkou Weleda, takže bežte to obzrieť a skúsiť štastie :). 
Už dlhšiu dobu používam na vlasy detský šampón, takže tentokrát som si vybrala šampónik od značky Nivea. Je to môj najnovší úlovok, takže je ešte nedotknutý ale príjemne vonia a je "No Tears". Tak snáď neoplačem, že som si ho kúpila. 


Leto je pre mňa obdobím skúšania suchých šampónov. Večer idem spať a vlasy ešte vyzerajú super ale ráno ľutujem, že som si ich večer neumyla. Vtedy je záchranou suchý šampón. Urobila som si teda zásobičku od rôznych značiek. Začnem, podľa môjho názoru, tými priemernými. Prvým je žiaľ  práve žihľavový suchý šampón od Dixi. Nedávno táto značka inovovala svoje balenia a rozšírila aj sortiment (napríklad o suché šampóny alebo tekuté mydlá). Pamätám sa, ako v kúpeľni mojej starkej stál na vani vždy len žihľavový alebo brezový šampón. Presne tú žihľavovú vôňu cítiť aj z tohto suchého šampónu. Vo mne to vyvoláva nostalgiu, čiže mi táto aróma neprekáža, no viem, že niektorí sa s ňou nikdy veľmi "nekamošili". Na mojich tmavých vlasoch však zanecháva zašedlý povlak. Vyčesať ho je trošku zdĺhavejšie, preto odporúčam najskôr zotrieť suchým uterákom. Vlasy odmastí, a vydržia "v akom-takom" stave celý deň. Plní svoju funkciu ale bude vhodnejší pre dievčatá s blond vlasmi.
Druhým v poradí je suchý šampón od Balea s vôňou sladký melón "sweet melon". A naozaj tak vonia. Krásne sladko, až tak, že mám strach, že bude priťahovať včely a iný hmyz (na ktorý som alergická) :D. Taktiež zanecháva biely povlak ale ľahšie sa vyčesáva. Výdrž je ale podľa mňa slabšia ako u predchádzajúceho.  Ale ako bonus má aj sladké balenie (aj keď ružovú nemám rada).
Víťazom tejto trojice je jednoznačné suchý šampón od Aussie. Pravdou je, že je asi dva krát drahší ako predošlé, ale v akcii sa dá zohnať za prijateľnú cenu. Narozdiel od nich ale nezanecháva na vlasoch skoro žiadny povlak a ak, tak len minimálny. Preto brunetky a černovlásky hurá na nákup. Vypoužívala som už jeden s broskyňovou vôňou a tentokrát som zvolila vôňu tropickú sladkú. Vonia úžasne a aj vlasy z neho voňajú ešte približne 3 hodiny. Určite budem ďalej číhať na to, kedy bude opäť v zľave. 


Zopár zaujímavých kúskov pribudlo aj do mojej starostlivosti o pleť. Kaufland nedávno prišiel s novou privátnou značkou kozmetiky s názvom Bevola®. Jej heslom je Nerieš. Staraj sa. Vyzdvihuje jedinečnosť a individualitu každej (každého) z nás. A majú pravdu. Či už sme takí alebo onakí, musíme si vážiť samých seba a prijať sa s tým, čo máme a to aj zveľaďovať. Napriek tomu, že je moja pleť mastná, nemôžem zabudnúť na jej hydratáciu (najmä v lete). Tak som si zo širokého sortimentu vybrala hydratačný krém na tvár 24-hour skincare cream - Aqua. Je to veľmi ľahký krém, s príjemnou vôňou. Celkom rýchlo sa vsiakne do pleti a nechá ju jemnú. Používam ho zatiaľ krátko na to, aby som mohla posúdiť jeho účinky ale mám z neho zatiaľ dobré pocity.
U skincare ešte zostanem ale tentokrát pôjde o séra. Rovno o dve. Prvé sérum alebo skôr fluid je od značky Bioderma Sebium Akn. Je určené na mastnú a zmiešanú problematickú pleť. 
Zatiaľ však testujem druhé v poradí a to sérum Krásna slečna od Halvíkovej prírodnej apotéky. Obsahuje účinné látky aextrakty z čiernej ríbezle a maliny. Má pôsobiť antiaknózne a eliminovať mastnotu pleti. Už teraz mám približne polovicu fľaštičky a budem potrebovať nové balenie. Vyrážky po ňom miznú oveľa rýchlejšie a pleť je ráno oveľa menej mastná. Mám veľký problém s arómou, ktorú má krém Krásna slečna ale toto sérum mi vonia. Áno! Veľkéé áno, beriem si ťa krásna slečna. 
Balea prišla opäť s niečím pomerne novým - odličovačom v tyčinke. Ide o mydlo vo vysúvateľnej tube, ktoré veľmi pekne vonia. Tvár odlíči skoro dokonale, tak povediac po ňom pleť vŕzga. To však znamená, že aj pleť vysúša, čiže pravdepodobne nebude vhodný pre dievčatá so suchou pleťou. Na cesty je ale veľmi praktický, čiže odlíčenie na letných výletoch alebo dovolenkách s ním určite zvládnete. 


U odličovania ešte ostávam. Malé balenia sú v letnom období viac ako žiadané, veď to poznáte - lietadlové obmedzenia. V Marionnaud k nákupu pribalili aj toto 50 ml balenie dvojfázového odličovača. Ešte som ho neskúšala ale na dovči ho určite otestujem. 
Naopak môj prvý "bezfázový" odličovač od Diadermine už testujem dlhšie a prekvapilo ma, ako dobre vie odlíčiť aj vodeodolnú linku alebo maskaru. Oko nemusím drieť, je jemný a neštípe v očiach. Ak nemáte radi odličovače s olejovými zložkami (alebo sú vaše oči citlivé) určite odporúčam skúsiť. 
Večer si do svojej starostlivosti rada zakomponujem aj pásiky na nos na vyčistenie pórov od čiernych bodiek. Tento krát som si zobrala, okrem tých na nos aj pásiky na tvár (čelo alebo bradu), v jednom balení od značky Cettua. A som z nich nadšená. Síce asi budem nechutná ale vytiahne veľa "bordelu" z pórov na nose ale aj na brade alebo čele (ak by ste chceli foto pásika po použití, napíšte do komentára). 


Keď sa povie Garnier, predstavím si moje obľúbené masky na tvár. Tieto dve "staré novinky"sú každá iná. Tento mesiac som sa rozhodla vyskúšať čiernu látkovú a červenú hrejivú. Neviem prečo, ale očakávala som, že červená "lávová" Volcano mask, trošku zaschne. Opak bol pravdou. Na tvári sa teplom práve "topila". V balení je jej až príliš na môj vkus. Natriete si celú tvár a ešte vám aj zostane. Verím tomu, že niekomu by táto maska mohla vadiť a popravde aj mne bola trošku nepríjemná -  tešila som sa ako ju dám dole. Bohužiaľ, som ani nezbadala žiaden rapídny účinok a teda už ju viac nepotrebujem. Textilná maska s aktívnym uhlím však ešte stále čaká na mojej kozmetickej poličke na svoj čas. 


Vidieť, že môj priateľ vie, o mojej závislosti na parfémoch od Marc Jacobs. Na promócie som od neho dostala túto ovocno kvetinovú lásku - Daisy Twinkle. Pre mňa, ide o typickú jarno-letnú sviežu vôňu. Hlava parfému sa skladá z červených bobuliek a fialiek. Fialky a biele kvety sú v srdci ale základ je tvorený drevitými vôňami. Dokopy ide o nádhernú vôňu na všedný deň ale aj špeciálnu príležitosť. No a k zlato fialovému flakóniku s kvetinkami nie je čo dodať. :)


A samozrejme, v lete nemôžem zabudnúť na poriadny voňavý arzenál (aj keď v MHD si niekedy želám, aby mali takúto zásobičku aj ďalší účastníci zájazdu). Letné novinky od značky FA mi jednoznačne padli do noty. Nové ovocné rady sú naozaj božské ale najviac sa mi  páči Fiji s melónovou vôňou. Deodorant je to priemerný, ale tej vône sa nemôžem nabažiť.
To, že môj obľúbený kvietok je slnečnica, to už určite viete, tak asi nie je žiadna záhada, že som si obľúbila aj vôňu Sunflowers od Elizabeth Arden (aj keď v nej paradoxne žiadne slnečnice nie sú :O ). Ide o kvetinovo ovocnú vôňu s týmto zložením - hlava - bergamot, broskyňa, citrón, kvet pomarančovníka, mandarínka, melón, palisander - srdce - jazmín, koreň kosatca, osmanthus, ruža a základ je tvorený ambrou, cédrom, santalovým drevom. V lete som s touto toaletnou vodou bola navoňaná skoro nonstop. A to z nej ani veľmi neubudlo, pretože má dobrú výdrž. 
Najlepšie nakoniec. Must have môjho leta. Vecička, vďaka ktorej som veselo a hlavne bezbolestne mohla nosiť sukne a šaty. Lady speed stick gelový deodorant PH active. Jednoznačne najlepšia vec v prevencii proti "odreninám na stehnách". Krásne vonia, je priehľadný, nezanecháva biele stopy a naozaj zabraňuje poteniu. Namotala som na tento deodorant už niekoľko kamošiek a boli naozaj spokojné. Takže ak aj vás podobná nepríjemnosť trápi, neváhajte vyskúšať.  


Dnešná mega dávka nákupov je za nami ale len z polovice. Onedlho sa môžete tešiť na pokračovanie s dekoratívnou kozmetikou. Ale myslím, že aj tento článok je dostatočne vyčerpávajúci. Dúfam, že sa vám páčil, takže kľudne zanechajte svoje pocity v komentári :).

Majte sa krásne
Vaša Dada. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Odličovač v tyčinke? Teda tá Balea sa nezdá. To by som chcela skúsiť, myšlienka je zaujímavá. A tie sprcháče Weleda uvidíš, ja som mala jeden ružový a akosi ma po ňom svrbela pokožka. Avšak používala som ho v zime kedy je pokožka suchšia a náchylnejšie na rôzne reakcie. Možno sa mi len tá vôňa nejako netrafila.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, v tyčinke, je to skôr také mydielko, ale vie dobre odlíčiť. Ja už som ten citrónový skoro celý vypoužívala a nič, len príjemná vôňa a konzistencia. Ale každá pokožka je iná. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)