O korunu krásy sa treba starať...

Ahojte, 

korunou krásy každej ženy (nielen kráľovnej) sú jej vlasy. Či ich máte krátke, dlhé, jemné alebo "tvrdé", každé si vyžadujú svoju dávku starostlivosti. Moja koruna je občas náladová a tvrdohlavá (asi ako jej majiteľka :). Spolu bojujeme s mastnými korienkami a suchými končekmi, plus občas sa objavia aj nejaké lupiny. Dnes vám teda prezradím, aké produkty mi v tomto boji pomáhajú. 


Šampón asi v dnešnej dobe používa už každá alebo každý. Ja som už odskúšala veľa rôznych druhov aj značiek. Najväčšia katastrofa pre moje vlasy bol šampón od Syoss. Hneď po použití ma neskutočne svrbela hlava a vlasy som mala plné lupín. Nebudem vám viac hovoriť ale letel do koša rýchlosťou svetla. Moje vlasy si po čase radi zvyknú na jeden šampón a spustia sa mi lupiny. Striedam preto rôzne druhy pri každom umytí. V poslednom čase som ale zapojila do svojej starostlivosti o vlasy aj detský šampón. Troška som sa vrátila do detstva a začala používať tento od Cien z Lidla. Vlasy mi po tom, čo som si ich dala skrátiť zhustli. Tento šampónik nie tak veľmi pení, takže ho používam na druhé umytie. Čiže si najskôr umyjem vlasy klasickým "dospeláckym" a potom znova ešte raz s týmto. Efekt je absolútne super. Lupiny mi to eliminovalo na minimum, vlasy mám jemné, čistučké a voňavé. 


Asi pred troma rokmi som od kaderníčky dostala tip na lacnú ale kvalitnú vlasovú starostlivosť od značky Kallos. Odkedy ju používam, po inej som takpovediac ani nesiahla. Naozaj za malý peniaz, pre mňa veľa muziky. Je až neuveriteľné, že za tento bezoplachový kondicionér Hair Pro-Tox dáte maximálne 3 eurá. Ja som si na začiatku neprečítala riadne návod na použitie a preto som ho poctivo oplachovala. Ale efekt bol vidieť aj tak. Vlasy uhladí, ľahšie sa rozčesávajú a sú aj zdravšie. Teraz už ho neoplachujem a treba sa báť vlasy nezaťažuje ani sa viac nemastia. Aby toho nebolo málo, čo teda s touto litrovou maskou na vlasy rozhodne nie je, do mojich vlasov vnáša neskutočnú vôňu. Vlasy voňajú j na druhý alebo tretí deň. Za minimálnu cenu dostanete obrovské balenie, ktoré mne približne na rok vystačí. Aktuálne voniam po Aloe vera, ale mala som už aj Vanilku a Čokoládu. Všetky vône sú príjemné a vôbec necítiť žiaden chemický podtón. Ak ešte o tom neviete, túto značku zoženiete v nových Teta drogériách a majland určite neminiete. 



O malinovom octe od Yves Rocher, sme pred určitým časom počuli snáď z každej strany. Priznám sa, že zvýšenie lesku nepociťujem ale krásnu vôňu jednoznačne má. Zväčša, ak nepoužijem už spomínanú masku, použijem tento octík a vôňa vlasov na dva dni je zaručená. Paradoxne produkt tento treba opláchnuť ale nemyslím si, žeby sa niečo zlé stalo, ak by ste si ho nechali vo vlasoch nechali.  


Na rozštiepené končeky používam po každom umytí výživu v podobe "olejčeka" rovnako od značky Kallos. Ide o olejček, ktorý však na moje počudovanie, nie je mastný, (dokonca ani na rukách) ani na vlasoch nesedí ale sa rýchlo vsiakne. Kvalita mojich končekov sa po používaní tohto produktu zlepšila a teraz napriek tomu, že som ostrihaná už skoro rok, moje končeky stále nie sú zničené. Aby som Kallos zbierku ukončila používala som aj sprej na rozčesávanie, ktorý bol rovnako veľmi dobrý. Ak váhate, či vyskúšať niečo od tejto značky alebo nie, určite ju odporúčam a v prípade  ak by vám nesedela, nezabolí to vašu peňaženku skoro vôbec.


Stane sa to občas každej z nás. Vlasy sa nám nechce večer umyť a ráno je pohľad do zrkadla tragický. Ja v takých prípadoch okamžite siaham po suchom šampóne. Brunetky však poznajú temné stránky používania tohto produktu - biely povlak na vlasoch, ktorý musíte dôkladne vyčesať. Tento od Aussie je však úžasný. Pri prvom použití som si povedala : Veď to nefunguje, nevidím skoro nič biele, asi to nestrieka.... :D. Ale vlasy boli zmatnené a voňali po broskyniach (troška chemických broskyniach). Ešte som zatiaľ neskúšala všetkými obľúbený Batiste ale tento je zatiaľ pre mňa naozaj jednotka. V ponuke nájdete viacero prevedení s rôznymi vôňami, čiže stačí si už len vybrať. A ak by ste sa náhodou pýtali, kefa, ktorá nápadne pripomína detangler pochádza z Tigeru asi za 3 eurá. Každý deň používam a nevidím dôvod investovať do drahšej :). 


Ešte na strednej som si žehlila vlasy veľmi často, teda lepšie povedané skoro každý deň. To sa aj poriadne podpísalo na mojich zničených končekoch. Teraz už však použijem žehličku na vlasy  len výnimočne (dokonca ešte stále mám tu istú žehličku ako na strednej :D) a fénujem ich len v urgentnom prípade. No pokiaľ už takáto situácia nastane, použijem tento sprej na ochranu vlasov pred teplom opäť od Cien. Na toto občasné počasie som s ním spokojná a myslím, že aj naozaj zabraňuje vysúšaniu koncov.  Zabezpečí  mi  to, čo očakávam, nič viac nepotrebujem. 


Aké sú vaše obľúbené produkty na vlasy? Máte nejakú skúsenosť s týmito produktami? Alebo máte nejaký osvedčený tip v starostlivosti o vlasy? Napíšte mi do komentára, alebo ma sledujte na instagrame alebo facebookovej  stránke a vyjadrite sa tam, veľmi sa poteším:).  

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Heh, nechápu, jak Syoss ty své šampony vůbec může prodávat. Neznám jediného člověka, který by mi řekl, že mu tyhle šampony vyhovují! :D
    Jinak malinový ocet taky používám a mým vlasům trochu lesku rozhodně dodal :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No podľa mňa sú okrem šampónov katastrofálne aj laky na vlasy, väčšiu helmu na hlave som nikdy nemala a nešlo to ani nijak vyčesať. Ďakujem ti veľmi pekne za komentár :)

      Odstrániť
  2. Kallos značku mám ráda a úplně stejnou regeneraci mám doma a jsem s ní moc spokojená :)

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno podľa mňa je to veľmi dobrá a dostupná kozmetika :) Ďakujem ti za komentár :)

      Odstrániť
  3. Na značku Kallos som počula už toľko chvály, že nabudúce pri návšteve Tety musím nejaký ich produkt hodiť do košíka :) Ešte ma zaujal aj ten malinový ocot od Yves Rocher, vlastne všetko boli skvelé produkty, ďakujem za tipy :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)