Dovolenkové must-haves

Ahojky,


máme leto a všetci už sa nevedia dočkať, kedy nastúpia do rôznych dopravných prostriedkov, kde jediným vysneným cieľom je more. Neviem ako u vás, ale u nás (teda mňa a môjho drahého) je zvykom nechať balenie na mňa. Všetko, na čo si nespomeniem, hold, ostane doma. Preto je pre mňa veľmi dôležité spraviť si dopredu zoznam, z ktorého už len odškrtávam zbalené veci. Inak by to moje balenie asi vyzeralo ako u Mr. Beana. A to neručím za to, ako by vyzeralo, ak by to mal robiť môj priateľ. Preto dnešný článok bude o tom, ako sa balím a čo všetko musím so sebou na dovolenke mať (inak by som neprežila :). A ako malý bonus pripájam aj zopár fotiek z dovolenky. Ale k tomu sa dostaneme až neskôr. Samozrejme, tento môj zoznam berte len ako inšpiráciu a nemusíte si nutne (pokiaľ si myslíte, že to nepotrebujete) zbaliť úplne všetko, čo je. Tak poďme na to.






- šampón - myslím, že toto netreba nejak dlho okecávať, chcela by som však vypichnúť tento z         Lidlu, ktorý ma doslova zachránil do lupín, keď už nič iné nepomohlo
- olejček na vlasy - chápeme sa, more, slniečko a vlasy sa moc nemusia,
- sprchový gél - tiež samozrejmosť, no tento z Lidlu je určený práve po opaľovaní a je v penovej      forme
-veci na odlíčenie - hubka na odlíčenie, vatové tampóny, odličovacie obrúsky na oči od Essence, gél na odličovanie, pleťová voda, a dvojfázový odličovač, ale o odličovacej rutine si povieme inokedy.


- opaľovacie krémy - pochopiteľne na telo aj na tvár :)
- pantenol - keby náhodou
- sprej na vlasy s ochranou proti slnku
- voda v spreji - neviem bez nej žiť vo vysokých teplotách
- deodorant - pre mňa ideál tento tuhý od Rexony


- toaletná voda - podľa mňa, k moru úplne stačí jemná vôňa a nie ťažké parfémy
- krém na nohy - ďalšia dôležitá vec
- pleťový krém - tento je na deň aj noc
- antibakteriálny gél - vždy a všade
- odlakovač a lak na nechty- viem, že som na to lenivá, takže úplne stačí jeden
- kefa na vlasy 
- žiletka 
- sada leukoplastov 
- vreckovky 
- zrkadlo - nikdy neviete, či na izbe budete mať zrkadlo, pri ktorom sa budete môcť nalíčiť


Dekoratívna kozmetika:
- makeup - beriem bledší a tmavší ale rátam s tým že po dovolenke už budem potrebovať len tmavší
- púder - lesknúť sa nechcem ani pri mori
- vodeodolná maskara a linka - veci bez ktorých si líčenie neviem ani predstaviť
- ceruzka a gél na obočie
- rúže - beriem tekuté neobvyklé farbičky a jumbo ceruzku (nech mám väčší výber:)
- balzam na pery
- trio bronzer, rozjasňovač a lícenka - jednoduché, skladné a všetko v jednom
- paletky - jedna farebná a jedna bronzová s neutrálnejšími farbičkami
- hubka na makeup 
- pinzeta 
- štetec na rozjasňovač 



- štetce - všetky najpotrebnejšie (aj na oči aj tvár)
- pilník a manikúrové nožničky 
- čelenka 
- náhrdelník a náušnice - beriem striedmo a ľahko kombinovateľné kúsky


- slnečné okuliare - mám ich dosť, čiže si mám z čoho vyberať a môžem ich pekne vyvetrať
- gumičky na vlasy 
- vankúšik 
- selfie tyč 
- malá kabelka 
- knižka na čítanie pri opaľovaní 



- oblečenie - šaty, sukne, tielka, topy, tričká ... ale nezbudnite ani na nejaký svetrík či kardigán pre každý prípad
- spodné prádlo a niečo na spanie 
-topánky - určite si so sebou zoberte sandálky a žabky, ale v prípade že plánujete nejaký výletík, sa určite budú hodiť aj tenisky
- uterák a osušky na pláž
- plážová taška 
- plavky - ako môžete vidieť, nemám rada, keď je spodok plaviek rovnaký ako vrch a tento rok som sa zbláznila do high-waist spodkov
- lieky - od bolesti, od horúčky, od tráviacich problémov a najmä tie ktoré užívate pravidelne
- doklady, mobily, nabíjačky, peniaze a tiež nezabudnite letenky a doklad o cestovnom poistení

Táák myslím, že už stačí len užívať si. A ako som sľúbila pridávam ako bonus zopár fotiek ako sme si my užívali na dovolenke.








Dúfam, že ste si aj vy užili krásne prázdninové slnečné dni, lebo ja som si dovolenku užila naozaj naplno. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)