Júnové nákupy

Ahojky, 


na začiatok sa chcem ospravedlniť, že dlhšie neboli žiadne články, ale okolnosti mi nedovolili (hlavne časové) písať a fotiť. Prežila som sťahovanie na iný intrák, obzvlášť náročné skúškové a iné problematické situácie. Ako však zisťujem, ani toto mi nezabránilo nakupovať a to teda dosť. Ale poznáte to, musíme si občas, hlavne v ťažkých časoch, urobiť radosť. A pokiaľ ste si ešte doteraz nemysleli, že som ozaj blázon, tak teraz vás už o tom určite presvedčím :). Takže bez zdĺhavého obkecu ideme na to.



Ako každý krát aj teraz vám najskôr ukážem úlovky z kozmetického rožka. V mesiaci jún mala stránka elnino.sk, ktorá predáva kozmetiku rôznych značiek, výpredaj a to by som nebola ja, ak by som odolala a nič si neobjednala. Tak som si vzala do zásoby svoje obľúbené riasenky od Maybelline  Lash sensetional, jednu v normálnej a druhú vo vodeodolnej verzii. Obe sú super, riasy zahustia aj predĺžia a keďže boli za polovičnú cenu ako bežne v drogérii, nemala som čo riešiť. Dohodila som do košíka aj makeup od značky Astor, a musím sa priznať, že to bola kúpa naslepo ale nič som neoľutovala. Od značky Astor je toto môj prvý produkt, chcela som tmavší makeup, veď moja pleť už predsa len dostáva farbičku od slniečka, tak som objednala tento Skin Match, ktorý navyše obsahuje SPF 20, takže na leto úplna paráda. Je to dosť tmavý odtieň s podtónom dožlta (200 - Nude), ale mne to neprekáža, keďže ho miešam so svetlejším na dosiahnutie presného odtieňa mojej pleti. Vlastnosti má však také ako od makeupu vyžadujem - zmatňuje, nevysušuje, drží, dobre sa mieša s inými, zapracúva do pleti a má príjemnú vôňu. A aby som náhodou nemala málo riaseniek v Tete drogérii som si hodila do košíka od Miss sporty Studio lash 3D Volumythic, áno, aj tá bola v zľave. Vzala som ju najmä vďaka dobrým recenziám od blogeriek a youtuberiek z Čiech. Ešte som ju však neskúšala,  ale keď sa na ňu dostane určite vám ešte dám o nej echo. A samozrejme spotrebovala som aj svoj korektor od Catrice Liquid Camouflage, takže bolo nutné si ho zase v odtieni 020 dokúpiť. 


Dostávame sa pomaly k časti, pri ktorej vás už na 100% presvedčím, že som blázon (do kozmetiky). Veď kto iný, si kúpi za mesiac 7 nových rúžov. Dobre čítate, sedem. Prvé tri som si kúpila ešte na výlete v Brne. Vtedy ešte u nás nebola kozmetika Trend it up v DM drogérii, samozrejme som to už nemohla vydržať tak som si zaobstarala hneď 2 rúže do tejto novej značky. Sú to matné rúže Ultra Matte, krásne pigmentované, komfortne sa nosia a teším sa, že táto kozmetika sa už dá zohnať aj u nás. Vybrala som odtiene 400 a 430. Tretím, ktorý som si v Brne zobrala bol tento ceruzkový rúž od Catrice v odtieni 030 Barberry Hopping, ktorý má červeno malinovú farbu, vydrží cca 4 hodiny ak nejete a je tiež veľmi príjemný a nevysušuje. Ďalšie dva som si objednala ešte v máji ale keďže ide o Avon, prišli mi až v júni. Viete dobre, že z rady Mark mám už doma 4 rúže a nedalo mi to. Musela som doobjednať ešte tieto dva jeden vo vínovej farbe (Divine Wine) a druhý v jemnej studenej ružovej (Mad for Mauve). Tieto rúže by som skôr zaradila do kategórie so saténovým finišom a myslím, že moje pery aj trošku hydratujú. A posledné, som si kúpila tekuté matné rúže od značky Golden Rose. Okamžitá láska. Neverila som, keď som ich objavila v malej drogérii u nás na Kysuciach. Viem, že sa dajú zohnať na slovenských eshopoch, len môj vysnívaný odtieň 10 bol vždy beznádejne vypredaný. Uvidela som ho a hneď som si ho brala domov. Ide o nezvyčajnú studenú hnedošedú farbičku. Top, top, top. A aby mu nebolo smutno vzala som si aj túto hnedú trošku tehlovejšiu 20. Obe sú neskutočné. Obávam sa, že to však nebudú moje posledné :) (ale nehovorte to môjmu priateľovi). Tieto rúže držia úplne super, sú super matné a nevysušujú.





Samozrejme, okrem dekoratívnej kozmetiky nemôžu chýbať aj prírastky do tej zo starostlivosti o telo. S prichádzajúcimi letnými mesiacmi som sa sústredila hlavne na svoje letné must - haves. Ešte pred začiatkom leta som v Lidli našla túto krásnu limitovanú edíciu samoopaľovacích prípravkov s nádhernými letnými obalmi. Rozhodla som sa vyskúšať samoopaľovaciu penu, som z nej však trošičku rozpačitá. Je možné, že som si ju zle naniesla ale miestami mi spravila na nohách fliačky, ktoré boli až príliš oranžové. Na iných miestach bolo opálenie prirodzenejšie, no aj tak to nie je práve odtieň, ktorý by som si predstavovala. Ďalšia vec, bez ktorej v horúčavách nemôžem žiť je voda v spreji od značky Balea. Úžasná vec na osvieženie a moja absolútna záchrana v dňoch, kedy sa idem roztopiť. Life hack pre vás: keď ho dáte do chladničky, je to ešte väčšia bomba :). A posledná vec je viac ako pre mňa, pre môjho drahého a to  mlieko na opaľovanie v spreji. Hlavne preto, lebo on práve nemá v obľube natieranie sa. Takto ho len nastriekam 30 uv faktorom a môže si pobehovať kam sa mu zachce. Túto vychytávku som objavila v DM drogérii a je od značky Sun dance, ktorá je tiež privátnou značkou tejto drogérie.



Ďalšie vecičky sú už len takou klasikou. Tento odlakovač od značky Essence je super na odlakovanie nechtov, aj keď po ruke nemáte vatové tampóniky. Vo vnútri je hubka s dierkou, ktorá je napustená odlakovačom, takže stačí len dnu vopchať prst a je hotovo. Jedinou nevýhodou je, že týmto odlakovačom len veľmi ťažko odlakujete nechty na nohách (teda ak robíte jógu alebo sa voľnom čase meníte na hadiu ženu, možno by sa to dalo) :). Ďalšou klasickou vecou potrebnou v lete je účinný deodorant. Mám rada deodoranty v spreji ale v istých situáciach sa hodí aj tento suchý. Life hack číslo  2: ak sa vám stáva, že sa vám nepríjemne trú stehná, keď máte sukne alebo šaty, pomôže ak si ich natriete takýmto deodorantom. Overené a oskúšané. Tento krát som si kúpila tento od Rexony z rady Active shield. Vonia príjemne a svoju funkciu plní skvelo a nerobí ani biele fľaky na oblečení. A nakoniec sa ešte vrátim k objednávke od Avonu, kde som ešte k rúžom prihodila 2 masky a parfém. Jedna z masiek je moja už dlhšie obľúbená, čierna, na problematickú pleť. Mám ju veľmi rada a fakt ma baví, že keď si ju nanesiem, je čierna a keď zaschne, zmení sa na šedú. Mám po nej pleť oveľa jemnejšiu, mala by zmenšovať póry (myslím, že aj v tomto funguje) a pomáha čistiť pleť od nečistôt, ktoré by mohli spôsobovať akné a nedokonalosti na pleti. Druhá - zlupovacia je určená na odstraňovanie čiernych bodiek z nosa. Zatiaľ som ju však nestihla vyskúšať, takže ešte nemôžem posúdiť či aj funguje. Oba tieto výrobky sú z rady Clearskin. Veľkú radosť mi urobila aj parfumovaná voda Femme Icon. Z tejto rady Femme je viac druhov ale tento som si zamilovala, hneď na prvé pričuchnutie k navoňanej stránke v katalógu. Keďže z mojej fotky žiaľ veľa nezisíte pridala som aj obrázok. Ide o úžasnú sviežu kvetinovo-ovocnú vôňu a tie ja môžem. Life hack číslo 3: pokiaľ nemáte "po ruke" žiadnu Avon lady, môžete výrobky od tejto značky objednať aj z eshopu notino alebo Avonu.




Pokiaľ ste ešte nevzdali čítanie a dostali ste sa až sem, tak vás poteším, už sa chýlime ku koncu. Mám ešte nových aj zopár kúskov z oblečenia. Prvým kúskom je dlhá pásikavá sukňa, o ktorej sa však nebudem dlho rozpisovať, lebo už ste ju videli v predchádzajúcom článku. No druhým kúskom, ktorý som si v tom istom obchodíku vybrala, bolo toto chutné tričko s pásikmi a nápisom. K tomu všetkému má aj moje obľúbené diery na ramenách. V plnom prúde sa však spustili aj výpredaje a ja som využila výpredaje v F&F, odkiaľ som si (aby mi nebolo málo) odniesla rovno 4 kúsky. Kraťase v kaki zelenej farbe som  nutne potrebovala, sú veľmi pohodlné a dobre sa nosia. Pamätáte sa, ako som si minulý mesiac kúpila kopec nových šiat? Tak som si teda kúpila ďalšie. Biele s čiernymi pásikmi s ľahučkého materiálu a hádajte čo, majú diery na ramenách. Poslednou vecou som si splnila prianie ešte z minulého roka a to mať pásikavú námornícku plážovú tašku. Má aj zips, čiže moje veci budú v bezpečí. Výpredaje sú v Takko fashion pomerne dosť často (aspoň mne to tak pripadá) no pri minulej návšteve mi to nedalo a musela som si vziať tieto dve tielka. Ananásov je teraz plný instagram a aj ja som podľahla a zaobstarala si niečo s touto potlačou. Paradoxne, ananás ako ovocie vôbec nejem, no na tejto broskyňovej farbe mi to prišlo fajn. S nápisom som si vzala aj druhé tielko, no to už na bielom podklade a na "špagetové" ramienka. Je voľnejšieho strihu ale na leto úplná paráda. 





Sme na konci, zvolajte tri krát hurá. Mám taký pocit, žeby som sa mala začať krotiť v tom nakupovaní, ale keď sa nedá odolať tak sa nedá. Dajte mi vedieť do komentára, čo z toho ,čo som si kúpila, sa vám páči, prípadne, čo nie a aby som si nepripadala tak "zle" :), tak čo ste si minulý mesiac kúpili vy. Teším sa na vaše komentáre a pokiaľ sa vám článok páči, môžete ho odporučiť (napríklad na nudné večery) svojim kamoškám alebo známym. V prípade, že by ste ma chceli kontaktovať, môžete tak urobiť na moju emailovú adresu dada.lookbook@gmail.com. Užite si ešte väčšiu časť prázdnin, ktorá je pred nami a zažite kopec krásnych zážitkov.

Majte sa krásne,
vaša Dada.


You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)