Dávam letu ZELENÚ

Ahojky, 


po dlhšom čase (lepšie povedané po dlhom a náročnom skúškovom) som sa konečne dostala k tomu, napísať nový článoček. Neviem ako vy, ale ja si užívam trošku voľnejšie (samozrejme pracovné) chvíle. Slniečko tento rok dokonca nie je také skúpe ako ten minulý (teda aspoň mne to tak pripadá). V poslednom čase však som nemala najlepšie obdobie, proste sa mi veľa vecí nedarilo ale dúfam, že s nástupom prázdninových mesiacov sa toto obdobie skončí a prídu tie príjemné veci. Tak to chodí, raz si hore a raz dole. Momentálne sa však už neviem dočkať toho, čo ma toto leto všetko čaká. 



Leto je mojím najobľúbenejším ročným obdobím. Vonku je krásne, kopec nových možností, užívam si každý slnečný lúč a konečne končí škola, takže je aj viac voľného času. V lete, konkrétne v auguste mám aj narodeniny (neteším sa, že budem zase o rok staršia :), takže nejaká tá oslava, stretnutie s priateľmi, mi tiež urobí kopec radosti. Pravdou však je, že dva mesiace sú dosť málo. Brala by som kľudne 2 krát toľko. Preto zväčša plánujem dopredu, čo by som v lete chcela zažiť či urobiť. Najviac času sme tento rok s priateľom venovali plánovaniu dovolenky. Minulý rok sme boli na pár dní na prekrásnom chorvátskom ostrove Hvar. Tento rok padla voľba na slnečné Bulharsko. 




Už na konci júla vyrážame na 10 dní za horúcimi piesočnými plážami. Netajím sa tým, že sa už neviem dočkať. Konečne chytiť bronz, užiť si morskú vodu naplno, prečítať si nejakú knižku (aj keď nie som práve knihomol) a odpočinúť si mimo reality v novom prostredí. Priznávam, trošku už som opálená ale ešte stále to nie je to pravé - orechové. A keďže už aj u nás je v poslednom čase slnečné počasie, vyťahujem zopár letných kombinácií už teraz. Možno vás trošku navnadím či inšpirujem. 



sukňa, topánky, kabelka -čínsky obchod , tielko - sekáč (pôvodne H&M), okuliare - aliexpress 

Už teraz som presvedčená, že si určite na dovolenku balím túto dlhú čiernobielu pásikavú sukničku. Najskôr som si myslela, že by mi takýto typ sukne nepristal, ale keď som si ju vyskúšala, môj názor sa zmenil. Podľa mňa, je to dokonalý basic kúsok, ktorý sa dá veľmi ľahko kombinovať s rôznymi farebnými topmi. A viete, že som trošku závislák na pásiky, takže sa nečudujte :). Tentokrát som zvolila tielko v zelenej farbičke, ktoré som už dosť dávno ulovila v second- hande a nastal čas ho vyvetrať (keďže je farbou roka zelená), doplnila som outfit pohodlnými čiernymi slip - on topánočkami (taktiež s bielymi pásikmi) a ako celok to trošku rozbila tyrkysovou crossbody kabelkou. Ešte nejaké to farebnejšie (zeleno - hnedé) líčenie, slnečné okuliare, lebo pred slniečkom sa treba dobre chrániť a hor sa von. 



A čo vy? Kam sa chystáte na dovolenku? A aký je váš obľúbený letný kúsok? Budem rada, ak mi odpoveď napíšete do komentára. Pokiaľ ma ešte nesledujete na mojom instagrame alebo na facebooku, môžete tak urobiť kliknutím na odkazy. Pokiaľ vás môj blog aspoň trošku zaujal, budem véééľmi rada ak ma odporučíte aj kamarátkam a známym. VOPRED VEĽKÉ, OBROVSKÉ ĎAKUJEM. A ak by ste ma chceli kontaktovať, prosím urobte tak na moju emailovú adresu dada.lookbook@gmail.com. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)