Hľadať niečo pekné

Ahojte, 

týmto článkom pravdepodobne ukončím tohtoročnú letnú sezónu. Je október, takže už je asi ten správny čas. Tento rok však bolo toto obdobie roka pre mňa jedným z najzložitejších doteraz. V mojom živote, nastali veľké zmeny a mnohé situácie, povedzme nevyzerali tak, akoby som si želala. Stalo sa toho veľa a napriek tomu, že leto ako obdobie zbožňujem, nemala som dosť času si ho vychutnať. Občas sa dejú jednoducho veci okolo nás, ktoré nevieme nijak ovplyvniť a musíme ich prežiť. Ja sa ale naozaj snažím, na všetkom vo svojom živote hľadať niečo pekné. To platí aj o situáciách ale aj o ľuďoch. 

Za jednu z najlepších vecí a zároveň aj najzložitejších tohto leta považujem to, že už máme vlastné bývanie. Áno, po niekoľkých mesiacoch vybavovania a snaženia sa skĺbiť nekonečné pracovné povinnosti, ktorých bolo tento rok asi najviac za všetky roky v mojej práci, s balením našich životov a ich premiestnením na nové miesto. Ani by ste neverili, koľko vecí sa vám nakopí za pár rokov. Teda u mňa som to tak povediac čakala, nakoľko viete aké mám hobby. Ale celkovo, pohárik k tanieriku, mixér k vankúšiku a máme tu pohromu. Po tom, čo sme sa vyložili  v novom, trojizbovom byte, nedokážem uveriť, že sa rovnaké množstvo nachádzalo v byte jednoizbovom. Kto sa niekedy sťahoval, určite bude vedieť o čom hovorím. Ale aj cez všetky komplikácie, som nadšená a veľmi sa teším, že už máme všetko na poriadku U NÁS doma. Celá tá drina naozaj stála za to. Ešte je pre nami niekoľko úprav, najmä, čo sa týka nábytku a zariaďovania ale to už pomalými krôčkami spolu zvládneme. 

Slnečné dni mi tento rok utiekali v práci a práve keď prišiel čas na moju dovolenku, prišiel aj najškaredší týždeň, čo sa týka počasia. Malá tragédia v pohybe, nakoľko tento rok sme sa rozhodli, konečne tráviť dovolenku v krásnych kútoch nášho Slovenska. V Tatrách, konkrétne v Poprade. Počasie nám síce neprialo, ale napriek tomu, sme si ten týždeň užili plnými dúškami. Nakoniec som bola prvý krát v Tatrách a rozhodne sa tam plánujeme vrátiť, snáď už za lepšieho počasia. Aj keď túra zo Skalnatého plesa na Hrebienok v daždi s občasnými krúpami mala niečo do seba. :D Konečne sme si vychutnali aj spoločné chvíle, na ktoré sa počas minulých mesiacov našlo len minimum času. Za všetko by som spomenula najmä Tricklandiu, ktorá bola jedinečným zážitkom. Nové zážitky, skvelé chvíle s mojich drahým a aj kamarátmi, to je to pekné, čo si z tohto leta chcem odniesť. 

Kvetinové šaty Bonprix 
Okrúhla kabelka Bonprix 

Keď už sme pri hľadaní pekných vecí, opäť som na Bonprix našla zopár kúskov, ktorými som spestrila svoj šatník. Konkrétne tieto kvetinové šaty, mi padli do oka na prvý pohľad. Romantické, letné, pohodlné a veľmi kvalitne spracované. Kvetinky na nich sú vyšívané a majú v látke maličké dierky, pripomínajúce madeiru, čo robí šaty ešte vzdušnejšie a pohodlnejšie aj v horúcich letných dňoch.  Rovnako mi učarovala aj okrúhla biela kabelka, pri ktorej som ani chvíľku neváhala, pretože podobnú som už dlho hľadala. Krásne spracovaná a priestrannejšia ako by som čakala. Lebo aj týmito peknými maličkosťami si vieme vylepšiť deň. Aj keď ide o šaty. 

Napriek tomu, že občas všetko nejde podľa našich predstáv, treba si na všetkom skúsiť nájsť niečo pekné. Nie vždy je to jednoduché ale treba to rozhodne skúsiť. Leto sa teda oficiálne skončilo a ja budem rada, ak mi do komentárov napíšete, čo skvelé a pekné ste zažili. Výlety, dovolenky, iné milé situácie, v ktorých ste našli niečo pekné. Budem veľmi zvedavá. 


Majte sa krásne,
Vaša Dada. 




You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)