Novembrové nákupy

Ahojky, 

ani sa mi nechce veriť, že o týždeň už je Štedrý deň a o dva aj koniec roka 2017. Čas letí naozaj rýchlo a dnes mám pre vás posledný článok s nákupmi, ktoré si tento rok budete môcť pozrieť. Nákupy za november neboli také bohaté ako ste u mňa zvyknutí ale o to väčšie perličky a poklady tu mám. Na začiatok, aby som nezabudla, sa aj ja pripájam k dievčatám, ktoré nedokázali odolať tejto svietiacej tabuľke s písmenkami. Objavila som ju za úžasnú cenu (6,49€) v Kik. Má dostatočne veľa písmen aj ďalších znakov - smajlíky, srdiečka a podobne. Je to veľmi pekná dekorácia na tužkové batérie aj na usb kábel, pri ktorej sa vašej kreativite medze nekladú. Poďme sa ale vrhnúť na recenzie mojich kozmetických noviniek. 




Čierne uhlie je momentálne veľmi populárna zložka, čo sa starostlivosti o mastnú pleť týka. Celý rad produktov s čiernym uhlím, od čistiacich obrúskov po micelárnu vodu, ponúka privátna značka DM drogérie Balea. Mňa zaujali práve prúžky na nos s aktívnym čiernym uhlím, ktoré by mali z neho vyťahať čierne bodky. Dávnejšie som na podobný účel skúšala slávnu čiernu masku z Číny, no efekt to nemalo tak povediac žiadny, okrem toho, že som si dôkladne vyepilovala chĺpky na nose a poviem vám, že to nebolo nič príjemné.  Preto som zo začiatku bola skeptická aj k tomuto produktu. Najskôr som si spravila peeling, aby som odstránila prebytočné čiastočky kože. Potom som si vatovým tampónikom namočeným vo horúcej vode, trošku uvolnila póry. Stačí ak ho budete prikladať na nos cca 5 minút. Alternatívou je sa napariť ale od detstva naparovanie nemám rada, takže volím prvý variant. Tesne pred použitím dôkladne nos namočte, aby sa pásik lepšie "pricucol". Prúžok troška farbí ale nie je to nič vážne. Nechajte pôsobiť cca 15 minút, no môžete aj dlhšie. Počas pôsobenia budete cítiť sťahovanie nosa a akoby tvrdnutie toho pásika, no nie je to nič nepríjemné. Strhávanie pásika je takpovediac bezbolestné (teda aspoň pre mňa). No a efekt ma naozaj veľmi prekvapil. Na pásiku naozaj boli zachytené čierne bodky. Aby som si efekt overila, vyskúšala som to aj na mojom priateľovi. A fungovalo to aj na ňom. Tieto pásiky môžem odporučiť, lebo je to zatiaľ najlepší produkt, ktorý som vyskúšala. V balení sa nachádzajú tri pásiky a za tak priaznivú cenu, sa jednoznačne oplatí ich vyskúšať. Vec zo starostlivosti o pleť, ktorú míňam úplne najčastejšie a teda ju aj najčastejšie kupujem je dvojfázový odličovač očí. Snažím sa preto vždy vyberať nový od inej značky na testovanie. Tentoraz padla voľba na odličovač očí od značky Nivea. Balenie má 125 ml, olejová zložka je modrej farby.  Som s ním veľmi spokojná. Krásne odlíči, netreba očné okolie príliš drieť, narozdiel od iných, nerozmazáva riasenku pod oči a nezanecháva na pokožke mastný olejový film. Toto menšie balenie je trošku drahšie ( okolo 4€ ), míňam ho  však pomalšie ako iné. Používam ho asi mesiac a v balení mi stále zostáva ešte polovica. Pomer cena - výkon preto ozaj chválim. V novembri sme s drahým boli na výlete v termálnom kúpalisku v Maďarsku. A takýto výlet sa nezaobíde bez návštevy obchodov. Konkrétne sme sa zastavili v drogérii Rossmann, ktorá u nás (ako iste viete) pobočky zatiaľ nemá. Lákalo ma vyskúšať produkty od ich privátnej značky Isana. Výber bol naozaj veľký, no ako som už hovorila, teraz ste in ak máte niečo s čiernym uhlím, tak som si na testovanie vybrala peeling na tvár. Skúšala som ho zatiaľ len pár krát, ale už teraz viem povedať, že nebude vyhovovať citlivejšej pleti, pretože je dosť ostrý. Mne to ale neprekáža, aspoň mám pocit, že mi pleť lepšie vyčistí. Je čiernej farby a akoby mal v sebe aj trošku oleja, pretože zanecháva na pleti taký pocit. Pleť vyčistí, no na väčšie výsledky si asi ešte budem musieť počkať. 


Od tejto značky som si ešte vzala vlhčené odličovacie obrúsky Clean + Care.  V balení je 10 ks, sú z príjemného materiálu, ale na môj vkus by mohli byť o trošku mokrejšie. V núdzovej situácii však dobre poslúžili a vyšli v prepočte do 1 eura. Pri stojane so značkou P2 som stála asi najdlhšie. Táto značka sa u nás zohnať nedá a preto som nevedela, čo si z ich obrovského sortimentu vybrať. Nakoniec som si vybrala makeup 24/7 CITY SHIELD v odtieni 010 porceliane. Oficiálne ho vyhlasujem za makeup roka 2017 spolu s makeupom od Catrice. Má neutrálny podtón s kvapkou žltej, čo presne sedí mojej pleti. Má matný efekt, plné krytie, ľahko sa nanáša a ozaj veľmi dobre drží. Keď som ho otvorila, bola som prekvapená z jedinečného aplikátora. Má aplikátor ako korektor alebo tekutý rúž ale väčší. Veľmi dobre sa s ním koriguje množstvo, ktoré nanesiete na pleť, čo považujem za obrovskú výhodu. Nevýhodou môže byť len to, že z hygienického hľadiska nebude vhodný pre vizážistov. Môžem ho teda všetkými desiatimi odporučiť a sama si ho pôjdem určite ešte kúpiť aj napriek tomu, že kvôli tomu musím ísť až za hranice :). Posledným úlovkom z výletu v Maďarsku bol rozkošný krém na ruky The raspberry kiss od značky Treaclemoon. Má 75 ml, obsahuje výťažky z lesného ovocia a mandľový olej. Na prvé čuchnutie som sa zamilovala do jeho vône. Pekne hydratuje, rýchlo sa vstrebáva do pokožky, nie je príliš mastný, balenie je super aj do ruky aj do kabelky a vôňu z rúk cítiť ešte dlho. Nezisťovala som, či sa dá zohnať aj u nás ale ak niekde na naň narazíte, určite ho pri najmenšom ovoňajte. 


Vlastníčky zákazníckej kartičky od Yves Rocher určite neprekvapím, no pre tie ostatné, v novembri bol ako darček ku každému nákupu ich malinový ocot na vlasy. Keďže som naň videla veľmi dobré recenzie, ďalšia vec, ktorá vás neprekvapí je, že som nemohla odolať a išla som si poň. Je určený na všetky typy vlasov a mal by vlasom dodať lesk a vitalitu. Zaradila som ho teda rovno do svojej vlasovej starostlivosti. Má sa nanášať od pokožky hlavy až do koncov a následne sa opláchnuť. Vlasy sú trošku lesklejšie, nezbadala som, že by sa mi kvôli nemu vlasy viac mastili a navyše vlasy vám voňajú po malinách ešte celý ďalší deň po umytí. Pomaly ale isto mi dochádza aj peeling na telo, preto som dostala darček k nákupu, kúpila som si peeling Mango a koriander. Krásne sladko vonia po mangu (asi sa to dalo čakať, však ) a obsahuje 100% ovocných zrniek z marhúľ. Teším sa, až ho začnem používať. Ešte chcem upozorniť, že mali pekné vianočné limitované edície zo starostlivosti o telo. Vanilku príliš rada nemám, ale vianočné lesné ovocie voňalo ozaj krásne. V novembri som navštívila aj stánok Mystic & Beauty v Nitre. Nájdete tu kozmetiku od anglických značiek MeMeMe, Kubiss a Miss beauty London. Tieto značky som doteraz nepoznala, no sortiment mali naozaj obrovský. Rozhodne však neľutujem, že som sa tam zastavila. Vybrala som si transparentný púder od značky Miss beauty London READY SET GO! a je vynikajúci. Obsahuje vitamín E a je bez parabénov. Ako som spomínala ide o transparentný púder (biely), ale vôbec nezanecháva biele stopy na tvári. Perfektne zmatní pleť, dokonca aj dlho vydrží. Čo ma úplne dostalo je, že skoro vôbec nepráši. Balenie vyzerá lacnejšie ale to mu na kvalite neuberá. Určite sa oplatí ho kúpiť, za cenu cca 4,50€ prekoná viaceré púdre z drogérie. Pokiaľ Nitru nemáte až tak po ruke, produkty si môžete objednať na ich e-shope mysticandbeauty. Vrelo ho teda odporúčam, nielen majiteľkám mastnej pleti. 


Posledné nákupy uverejnené tento rok máme úspešne za sebou. Dúfam, že vás tento formát článkov bude baviť aj naďalej. Napíšte mi do komentára, či aj vy ste už vyskúšali niektorý z týchto produktov a či ste s nimi spokojné alebo nie. Sledujte môj instagram (klik), facebookovú stránku (klik), alebo priamo tu, prostredníctvom vášho google účtu (klik v pravo na lište). Za každú odozvu alebo spätnú väzbu som vám veľmi vďačná :). 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 





You Might Also Like

2 komentárov

  1. Malinový ocot je najlepšia vec na vlasy aká kedy bola, nemohla si si nič lepšie kúpiť ja ho používam veľmi dlho a krásne sa s neho lesknú vlasy. Budeš určite spokojná :) na tvoje odporúčania vyskúšam aj ten čierny pásik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím, vlasy po ňom voňajú úplne úžasne :) vyskúšaj tie pásiky, a potom daj vedieť, ako si spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)