Makeup mojich školských čias

Ahojte, 

naposledy som sa veľmi dobre zabavila, keď mi facebook ako spomienku, ukázal jednu moju fotku, ešte z čias strednej školy. Akoby som sa vrátila do času, kedy v každej kozmetickej taštičke správnej stredoškoláčky nesmeli chýbať tri veci. Čierna ceruzka, ktorou sme si orámovali celé oko, bez ohľadu na to, aký tvar alebo veľkosť naše oči majú a či sa nám to hodí. Druhou bola maskara, s ktorou sme sa riadili pravidlom: čím viac vrstiev, tým lepšie. To, že boli zlepené do troch cípikov, bolo ako bonus. A treťou vecou, bol náš "prvý" makeup Aknecolor, prípadne pre väčšie fajnšmekerky, to bol Dermacol Make-up Cover. Mala som ho aj ja a nedá sa tomuto makeupu uprieť jeho extrémne vysoká, krycia schopnosť. No kvôli jeho hutnosti, nie je veľmi vhodný na bežné, denné nosenie. Robí na tvári masku a to asi žiadna z nás nechce. Aj keď, vtedy sme to všetky chceli :D. Preto som sa veľmi potešila tomu, že Dermacol prišiel s novým makeupom Longwear Cover.  Tento makeup sľubuje vysoké krytie a malo by ísť o odľahčenú verziu, práve už spomínaného Cover makeupu. Nemohla som odolať a tak v spolupráci s elnino.sk  sa dostal ku mne na otestovanie. Okrem toho, som vyskúšala aj ďalšie produkty od Dermacol  a veľmi obľúbenú hubku od Real Technique. 





Makeup Longwear cover sľubuje vysoké krytie, ktoré aj skutočne spĺňa. Má tekutú konzistenciu, čo sa na makeup rozhodne hodí viac ako jeho predchodca. Vybrala som si odtieň Sand, ktorý je teraz v zime na mňa tmavší, ale veľmi dobre sa mieša so svetlejším makeupom alebo zosvetľujúcimi kvapkami, takže ho používam aj teraz. Rozhodne si ale makeup vyskúšajte, pretože mierne oxiduje. Žiadna oranžáda ale jemne ešte stmavne. Ako som už hovorila, s krytím makeupu som veľmi spokojná, už v jednej vrstve zakryje všetky nedokonalosti. Výdrž ma rovnako prekvapila. Aj na mojej mastnej pleti vydrží o niečo dlhšie. Mne žiaden makeup nevydrží večnosť ale za mňa drží slušne. Po nanesení pekne zmatní a pleť vyzerá ako z "fotošopu". Dokonca obsahuje aj SPF 15, ktoré v zimných mesiacoch v našich podmienkach podľa mňa postačuje. Nakoniec by som ešte vypichla veľmi dobré a šikovné balenie s pumpičkou. Odporúčam ho na zmiešanú až mastnú pleť a určite sa sama veľmi rada k nemu vrátim. 


Ďalšou novinkou, ktorá vyšla spolu s makeupom je podkladová báza White Magic. Nečakala som žiadne zázraky, napriek tomu, že to samotný názov sľubuje. Báza je vo forme bieleho krémiku, ktorý sa pekne vpije do pleti a má príjemnú, jemnučkú vôňu. Spozorovala som, že pri použití tejto bázy mám pleť vyhladenejšiu, jemnejšiu a póry menej viditeľné. Makeup na nej vyzerá veľmi pekne a aj výdrž bola vďaka nej viac ako výborná, aj na mojej mastnej pleti. Toto kombo sa naozaj podarilo a napriek nie, úplne nízkej cene, túto bázu určite kupujem zase.  


Podkladová báza Satin makeup base, síce už nie je vôbec novinka, no ja som sa k nej dostala až teraz. Nelákala ma, nakoľko najviac podľa recenzií vyhovuje pleti suchšej alebo normálnej, čo moja rozhodne nie je. Priehľadný gél so silikónovou konzistenciou, je trošku ľahší ako predchádzajúca, no aj o niečo viac na pleti lepí, práve vďaka, už spomínaným silikónom. Pleť však aj jemne zhydratuje a pekne rozjasní. Opäť sa do pleti vpije celkom rýchlo, no pocit vyhladenia je o niečo menší. Makeup na nej tiež vydrží veľmi dobre, no opäť by som sa priklonila k predchádzajúcej. Je to dobrá báza, robí to čo má, ale moja pleť si požaduje niečo o trošku viac. Preto sa prikláňam k viacerým recenziám, ktoré ju odporúčajú najmä na suchú alebo normálnu pleť. 


Už asi druhý rok, si makeup nanašám výhradne hubkami. Nevyskúšala som síce originál od Beautyblender, ale rozhodla som sa vyskúšať druhú, najpopulárnejšiu hubku od Real techniques. Po namočení narastie takmer na 2krát väčší rozmer. Je neuveriteľne jemná, dokonale a rovnomerne zapracuje makeup do pleti. Práca s ňou je veľmi jednoduchá a rýchla. Aj tvar tejto hubky mi vyhovuje, nakoľko má väčšiu plochu ako klasická slzička. No jej jemnosť je aj jej nevýhodou. Vsiakne do seba pomerne veľké množstvo makeupu a pri jej čistení sa veľmi ľahko stane, že o ňu zavadíte nechtom a spravíte do nej dierku. Mne sa to stalo už pri prvom čistení. 


Odlíčiť vodeodolný makeup, alebo dlhotrvajúci rúž je ťažký oriešok. Najmä, ak ste odcestovaný a nemáte pri sebe, celú sadu odličovacích produktov. Dermacol ale myslel aj na toto a prišiel s Longlasting waterproof makeup remover pads alebo vlhčenými odličovacími tampónikmi. Sú veľmi jemné a nasiaknuté olejom, čo veľmi ľahko odlíči aj najviac dlhotrvajúci rúž. Balenie je veľmi skladné a obsahuje 20 kusov tampónikov. Vhodný pomocník na cestovanie alebo do každej kabelky. 

Skúšali ste novinky od Dermacol? Alebo máte obľúbenú stálicu od tejto značky? Nanášate makeup hubkou alebo štetcom? Aký makeup ste používali ako tínedžerky? Na vaše odpovede v komentároch sa už teraz veľmi teším. 

Majte sa krásne, 

vaša Dada. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Já na aplikaci makeupu používám štětec. Vyhovuje mi více, než houbičky. Zkušenost s novinkami od Dermacolu nemám a ani mě moc nezaujaly. Aknecolor jsem taky začala používat na střední. Ještě si pamatuju, že jsem ho viděla u kámošky a taky ho strašně chtěla. :-))
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už hubku z ruky nedám ale je to na každom, kto si čo vyberie a čo mu viac vyhovuje :) Aknecolor bol topka pre všetkých podľa mňa :) Ani neviem, či ho ešte vôbec vyrábajú :) Odporúčam ale vyskúšať tento nový makeup najmä na mastnejšiu pleť :)

      Odstrániť
  2. Novinky od Dermacol som ešte neskúšala. Make-up nanášam hubkou.
    Keď som bola tínedžerka som si dávala hocijaký rúž, ktorý som doma našla :) a maskaru, tým to končilo, make-up ma akosi obišiel :) (aj tak som si s týmito vecami pripadala úplne "cool") :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme si asi všetci pripadali veľmi cool no keď pozerám staré foto nestačím sa čudovať :D

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)